|
|
|
|---|---|
|
Bytade somsagt fjädrar dämpare bak på min touring eftersom fjädern var brusten. Märkte det för att bilen lutade lite på högersidan men båda fjädrarna var av. fick hem nya fjädrar dämpare från chassit.se monterade och konstaderade att det blev för lågt för höger däck tog i kofångarn bak alltså inte skärmen, ringde till dom och berättade om mitt problem så dom skickade ett par nya fjädrar som inte sänkte lika mycket utan extra kostnad. monterade detta och det gick fint sålänge jag hade vinterfälgarna på nu har jag monterat mina 19 tums sommarfälgar och har samma problem igen men det är somsagt bara på högersidan för bilen är lite lägre där och det är precis som om hjulet sitter lite längre bak och längre ut på högersidan någon mer som varit med om detta? testade att lossa främre infästningen och skjuta fram det i främre läget så fick jag lite mer frispel men räcker inte riktigt. någon som haft detta problemet och har en lösning på problemet eller är det bara att sätta i längre fjädrar som gäller? fjädrarna som sitter i nu sänker 35mm alltså 10mm mer en orginal m-chassi som det var innan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.