|
|
|
|---|---|
|
Lördagen den 21:a Juli blir det ett "rally" i stockholmstrakten. Det kommer bjudas på sköna vägar, picknick i det gröna och trevliga bilar (såklart). För att vi ska veta ungefär hur många som kan komma så skicka intresseanmälan med namn, biltyp och ev. telefonnummer till p_ilis@hotmail.com. Notera att det endast gäller M och Alpina samt ovanliga BMW för att hålla nere antalet medverkande. Vi som vill träffas vid något lättnavigerad plats nära innerstan för gemensam tur Norrtäljevägen mot Vaxholm och vidare. Det fungerar också bra att ansluta direkt på plats i Vaxholmsområdet. Mer detaljerad information kommer att skickas ut till de som anmäler sig lagom tid innan 21 juli. Med vänliga hälsningar /Peter och Mikael | |
| Anmäler mig. | |
redestad |
Låter klart intressant! Följer gärna med om inget oförutsett kommer emellan. |
|
Vill bara påpeka att det enligt min almanacka är lördagen den 20 juli. Som liten organisatör så kommer jag naturligtvis mest för att kolla på upgrades till M3:an, kanske en Kellener-moddad M3:a dyker upp (johann). Nu gäller det bara att beställa fint väder av SMHI. ///Mikael |
|
E30Mpower |
Kommer om jag har kommit hem från utlandet. Kolla på Länk |
| Jag tror att jag kommer. | |
| Me to | |
|
Skit, då är jag i Helsingborg... Ha dé så kul. Hälsn Klas |
|
|
Mosse: Vad synd. Hade vart skoj ifall du kunde ha kommit också! Angående datum så är det alltså Lördagen den 20:e och inte den 21:a. Det kanske också är på sin plats med lite "klarning". Det är alltså inte ett rally av typ Gumball (ifall nån trodde det :) Utan en träff med lite åkning i laglig hastighet till träffplatsen. Ni som skrivit här får gärna skicka ett mail till mig också så att jag vet vilka som vill ha information en bit innan. /Peter |
|
|
Jag vill så gärna vara med på detta. Om det blir lyckat så kanske vi kan ta ett "rally" i augusti också...eller funkar det inte med lördagen den 6 juli eller 13 juli? Hälsn Klas |
|
E30Mpower |
Då kan jag garanterat inte!..:( Kolla på Länk |
|
Ähh..det går fler tåg! Hoppas nån knäpper lite bilder så man får se! :) /K |
|
E30Mpower |
Det går ju att ha två!! Kolla på Länk |
| Är det inte fler som är intresserade? | |
|
Du har väl fått mitt mail? *Best Man Wins* |
|
| Jag kommer också... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.