|
|
|
|---|---|
|
Söndersparkade backspeglar på gatan i morse. Min högra backspegel i bitar, även andra bilar drabbade, soptunnor tömda. Den vrede man känner är bottenlös. Ska sätta upp lappar, mest för terapins skull. Jag har varit förskonad från backspegelskross / skadegörelse tidigare, har däremot jagat iväg tre "kampsportsutövenade ungdomar"när de spräckte en grannes backspeglar för några år sedan. Önskar att jag hade ett basebollträ...eller kanske inte.. | |
|
Jag lider med dig. Oroa inte dig. Sådana personligheter brukar möta sitt i alla fall. Oftast antingen gravplatsen eller fängelse. Man kan väl hoppas på den första. Ett annat scenario är förtidspension pga funktionshinder som axlas av b la dig och mig. In Mortum Veritas. |
|
| Förr eller senare går de på fel bil och får så mycket stryk att njurarna lägger av och IK:t sjunker med 30 poäng... Fick förra bilens spegel bortslagen av en fikus i en wt-ford, tyvärr missade jag honom med typ 2 minuter... | |
| Har kollat i kvarteret lite. Några har råkat värre ut: En Volvo fick en cykel på huven med plåtskador på ta, huv och en krossad vindruta, utöver de fem bilar som hade fått sina speglar bortsparkade... Någon borde ha sett något.. | |
|
ja city är fullt av skit som går runt packade efter att de blivit utslängda eller efter kl 0300 och avreagerar sig för att de inte fått ngt ragg. snorungar |
|
|
Har sett ett par gånger att cykelbud/brevbärare på cykel brukar ha detta som hobby. När de svischar förbi parkerade bilar så sätter de upp foten mot spegeln..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.