AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.423

Slödder på södermalm, Sthlm

Br
354
Brynar
BMW 530i Touring -2001
BMW 320ci -2002
Söndersparkade backspeglar på gatan i morse. Min högra backspegel i bitar, även andra bilar drabbade, soptunnor tömda. Den vrede man känner är bottenlös. Ska sätta upp lappar, mest för terapins skull. Jag har varit förskonad från backspegelskross / skadegörelse tidigare, har däremot jagat iväg tre "kampsportsutövenade ungdomar"när de spräckte en grannes backspeglar för några år sedan. Önskar att jag hade ett basebollträ...eller kanske inte..

Ne
19
Neoplasm
Planerar inköp F10 eller F7.
Jag lider med dig. Oroa inte dig. Sådana personligheter brukar möta sitt i alla fall. Oftast antingen gravplatsen eller fängelse. Man kan väl hoppas på den första. Ett annat scenario är förtidspension pga funktionshinder som axlas av b la dig och mig.

In Mortum Veritas.
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Förr eller senare går de på fel bil och får så mycket stryk att njurarna lägger av och IK:t sjunker med 30 poäng... Fick förra bilens spegel bortslagen av en fikus i en wt-ford, tyvärr missade jag honom med typ 2 minuter...
Br
354
Brynar
BMW 530i Touring -2001
BMW 320ci -2002
Har kollat i kvarteret lite. Några har råkat värre ut: En Volvo fick en cykel på huven med plåtskador på ta, huv och en krossad vindruta, utöver de fem bilar som hade fått sina speglar bortsparkade... Någon borde ha sett något..
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
ja city är fullt av skit som går runt packade efter att de blivit utslängda eller efter kl 0300 och avreagerar sig för att de inte fått ngt ragg. snorungar

gO
1.407
gOry
335i Touring
Har sett ett par gånger att cykelbud/brevbärare på cykel brukar ha detta som hobby.
När de svischar förbi parkerade bilar så sätter de upp foten mot spegeln.....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.