|
|
|
|---|---|
|
Jag skriver sällan i detta forum, läser mest. Men idag kände jag att jag var tvungen. Jag har sett en del på 'Top Gear' och fattat tycke för Sabine Schmitz, och gissa vad? På vår semester i sommar lyckades hon klämma in mig på en tur runt Nürburgrings nordslinga (2010 är sedan länge fullbokat, 2011 snart också). Jag hade hoppats i en M5, men efter lite mejlkonversation blev det ännu bättre upp, det blir i hennes egen Porsche. Hur faan skall jag palla vänta? :D | |
| Du tror inte jag sett den typ 1 000 gånger? :D | |
| Grattis fan va nice. Hon är ju uppvuxen på banan och kan den utantill. Kan man få en bättre upplevelse på det "gröna helvetet"? | |
| Glömde säga, kvinnor kan väl inte köra bil :). | |
|
Nu blir man avundsjuk:) Grattis! Mvh. Richard |
|
|
Jag och en kompis har varit på Ringen en hel del och kört,fast med motorcykel då. 2000 åkte vi med henne i m5 e39. Vilken upplevelse!! Rekommenderas starkt. =))) Fingerspitzgefühl. |
|
|
Nice! Den gången jag åker till Ringen ska jag själv sitta bakom ratten. Åker igenom Tyskland varje sommar, men får aldrig till det. En vacker dag så... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Jag åker till Kroatien med min äldsta son v.27 och stannar 2 veckor. Tar en sväng förbi på vägen hem och övernattar i Adenau på Blaue Ecke =))). Fingerspitzgefühl. |
|
|
Intressant! Vad kostar det att åka med? Mvh Henrik. |
|
|
Enligt vad jag kunde luska ut så kostar ett varv på Ringen i en M5 Ringtaxi 195€, och ni kan vara tre och dela på upplevelsen/priset. Dock så vet jag inte om det just är fröken Schmitz eller någon annan utan tvekan mycket skicklig förare som tar en runt. Kolla själv här Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Kanske får parkera Korv1 i hennes garage sen :-D | |
| - Nja, liite dyrare var det. €449:-. Och eftersom det är en Porsche så kan man inte dela det med någon annan. Det finns två typer (kanske fler också) av Ring-Taxi, en är sponsrad av BMW men detta är i Sabines egen regi. | |
|
Ringens egna Länk Fingerspitzgefühl. |
|
|
...hörni, nu är jag BÄSTIS med Sabine Schmitz! :D Vilken genomgoo tjej. T.o.m. hustrun, som jag tror var lite sotis inför min vurm för fröken Schmitz, blev charmad av henne. När det gäller varvet så kan jag säga att fröken Schmitz lirar i en division vi inte ens kan drömma om. Många av oss killar 'tror' vi kan köra bil, men men... Själv har jag fuskat i Radical ett antal år och även annan bankörning, men här ligger man fett i lä! Kul var det, samt ett minne för livet!! ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
Kan jag tänka mig ratata. Åkte själv med Sabine, för 2år sen, i BMW ringtaxi en riktigt höjdare. Då var banan dessutom avstäng för allmänheten så det var bara ringtaxi som var ute på den. Det gick undan och hur kul som helst:) |
|
|
Kan säga att jag är inte lite avundsjuk just nu! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.