|
|
|
|---|---|
|
Har en kompis som har haft inbrott i sin bil när den stog i garaget över vintern, dom hade tagit sig in i bagage utrymmet och stulit cd/dvd och radiodelen. Grejerna var eftermonterade av tidigare ägare och han vet inte vad som satt i bilen, han har en 16:9 skärm i bilen som dom inte stal, grejen är den att bilen var oförsäkrad och han har inte råd att köpa allt nytt på engång så min fundering är om det går att köpa ny radiodel och börja med den bara så han kan lyssna på radio och införskaffa naviprylarna senare? Hur vet man vilken radiodel man ska ha? kan man se det på kablaget bak? | |
| Årsmodell på bilen? Vad menar du med CD/DVD? | |
|
Kane, bilen är en -00, jag vet inte i dagsläget om det var en mk3 eller mk4 läsare han hade, därför jag skrev cd/dvd. falsterbo, ska be han kolla upp det, han har samma bolag på både hem och bil och dom tyckte väl att det var rätt kört utan garageförsäkring, däremot skulle hemförsäkringen täcka en uppsättning fälgar/hjul som låg i garaget dvs ej monterade på bilen.. |
|
|
Hej, MK3 eller MK4 är 100% plugnplaykompatibla. Du kan välja fritt vilken du vill installera. Du har med största säkerket stora runda pinnar i din radiokontakt. Det gör att du skall använda en radiomodul som heter BM24 Professional. För att styra radion samt se displayen så måste du ha antingen en navispelare eller en tvmodul förutom själva radiomodulen. /Andy |
|
|
Andy, tack för informationen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.