|
|
|
|---|---|
|
Länk Fattar ingenting. Det är ju ingen diesel såvida han inte bytt ut även instrumentpanelen till M3 tavlor även där? Nått är skum med den annonsen. | |
|
Du får ju ett checkhäfte, toppen! :-) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Visst, vad mer har han att dölja än regnumret kan man undra, problem med språket har han nog i alla fall. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Kan det vara så här att han har använd sig av något översättningsprogram från andra språk och det är därför det har blivit så där? Man ser även att korten knappast är tagna i Sverige, lägg märke till bussarna som synt i bakgrunden som inte verkar vara av svensktyp. |
|
|
Hej Varför tror du inte det kan vara en diesel? Och beträffande bussarna så tror jag faktiskt de har likadana i Oskarshamn om jag inte minns fel...var där på operation för 6 veckor sen och reagerade på just färgerna.... Frasse |
|
|
Hej "Frassemannen" Jag har för mig att orginal 18" inte passar på en 320Diesel utan enbart på M3? Dessutom går varvräknaren på instrumentpanelen till 9000rpm (kan vara utbytt ifs). Det som däremot talar för att det INTE är en M3:a är att det ser ut att vara en automat för det finns väl inga som är det va? Det kan ju vara så att han har byggt om bilen till en M3:a och då jävlar har han lagt ner en hel del pengar. Gällarna på sidorna, motorhuven ja iprincip alla detaljer som jag kan se kommer ifrån M3:an. Ang bussarna så bor jag faktiskt i Oskarshamn och jag har inte sett några sånna än. De är gula eller ljusblå =) Nån som har mer info? MVH |
|
|
Ok...beträffande bussarna har du säkert rätt...jag blandar förmodligen ihopa det med några andra men busstypen finns även här i Skåne på sina ställen faktiskt. Kanske det är en importhistoria som ska se ut som en M3:a...jag vet inte Frasse |
|
| Helt klart översatt med program! Skulle inte gå nära denna, mycket troligt en blåsning! | |
|
Ser misstänkt mycket ut som en bluff annons, ja. Och bilderna verkar vara tagna i utlandet med tanke på att framskylten ser ut att vara väldigt liten t.ex. Bilen i sig är en M3a med SMG låda i vilket fall. Visst, den kan ju vara ärlig...men då har snubben goofat ordentligt med både rubrik och pris :) |
|
| Javisst fan självklart är det en SMG låda. Haha där trillade kronan ner ang "automatlådan". | |
| För en rolig e-postkorrespondens med skojaren bakom annonsen. Självklart står bilen I UK. Självklart är det luddiga escrowbetalningsvillkor. Om någon mot förmodan tvivlar - självklart är det fuffens. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.