AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
667

Bra fronthögtalare

Har börjat kolla upp lite intressanta alternativ på högtalare till min Z3'a. Kravet är att de får plats bakom orginalgallren.

Just nu lutar det åt ett 5.25" DLS Classic kit, någon som har andra förslag i för max 1500 spänn.

Skulle gärna vilja ha en uppsättning Dali Car speakers, någon som vet om de går att köpa någonstans i Sverige?

Fredrik M - Z3 2.8
Ro
50
Rold
318is -95
I følge Dali's hjemmeside, som er nyopdateret, så er det Hifi klubben som er distributører i Sverige.

Skuehulllerne i Dali bilhøjttalere er ikke helt std. din størrelse, så jeg har været nød til at modificerer dem min lidt for at dem på plads.

Hilsen Rold (dansk)
Jo jag har köpt mina Dali hemmahögtalare hos Hi-Fi klubben, men kan inte hitta några bilstereoprylar där längre, har mailat och frågat.

Fredrik M - Z3 2.8
Ro
50
Rold
318is -95
OK. Har fundet ud af at man kan købe Dali bilhøjttalere direkte fra Dali. Hifi-klubben sælger tydelig ikke bilstereo mere.

Man skal kontankte Dali på tlf: +45 9672 1062 for at købe deres bilstereo eller få oplyst priser. Ikke så godt at man ikke kan lysna / titta på dem før man køber :-(

Hilsen Rold (dansk)
Fick samma svar från Hi-Fi klubben i Sverige, de har slutat med bilstereo, får kontakta Dali. Tack för telefon numret Rold.

Fredrik M - Z3 2.8
Wa
46
Walle79
525i -89
Tja!!!!
Jag har ett Dali kit med ett par 6,5 tummare och 1 tums diskant till salu så bara hör av dig om du tyvker det låter intressant!! Låter svinbra men har köpt ett Boston Acoustics 6,53 så det är till salu!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.