|
|
|
|---|---|
| Länk bmw firar 70år av segrar i mille miglia och det firas med en specialmodell av z4.. resultat är väldigt lyckat och jag gillar verkligen inredningen | |
| Definitivt en mycket lyckad specialutgåva! Hoppas det hamnar någon i vårt avlånga land, även om det känns något otroligt med tanke på den mycket begränsade upplagan. | |
|
Dock borde den enligt min åsikt varit hederligt manuellt växlad, men hänsyn till anorna man firar... |
|
| Riktigt läcker! Gillar inredningen framförallt :) | |
|
Riktigt snygg bil!! Men automat?? Liten upplaga och hamna i vårt land, Jo men det handlar ju som vanligt om vad någon är beredd att betala. Det går ju att köpa en resa till rymden. Det verkar som att det inte är el-stolar om man tittar på inredningsbilden, vilket verkar otroligt! Men dom har väl satt knapparna på något annat ställe än där dom brukar sitta, eller??? Men läcker är den!! Hasse Z4 |
|
| är det itne dkg-lådan och inte vanlig automat eller har jag fel?? | |
| Helt korrekt, Jerry - det handlar inte om någon automatlåda från 90-talet utan den eminenta DKG-lådan. Personligen lever jag helst utan elstolar, har dem i ena Z4an och tycker att de är rätt värdelösa. Vikten motsvarar en normalstor brunbjörn vilket inte heller är ett plus. | |
|
Endast 99 ex, varför inte 999 eller 1000 hade väl passat bättre läs mille. Inredningsmässigt skulle jag hellre ha kolfiber än alumesh. ///Mårten |
|
|
wgg: "Dock borde den enligt min åsikt varit hederligt manuellt växlad, men hänsyn till anorna man firar..." Du kanske kan få den med ett fyrspann om du inte litar på utvecklingen vad gäller växellådor. |
|
| Länk även på svenska nu.. alla 99 exemplaren ska säljas i italien :( | |
| Länk speciallversion för den brittiska marknaden.. riktigt snygg | |
| Länk lite bilder på den gula z4:an.. ser riktigt bra ut :D | |
| Länk ny version fast nu avsedd för japan-marknaden | |
| Cool färgkombo på japanversionen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.