|
|
|
|---|---|
|
Tjosan Tjosan! Har sökt här o inte hittat det jag söker... Konstigt nog :S Men vad jag är intresserad av är hjälp o tips på bra, lätt o smidigt sätt att plugga in en sub i min touring... Har i dagsläget: 10" DLS Nobelium DLS Ultimate A6 Monoblock högnivå-lågnivå konverter Jag va väldigt nöjd med konvertern när jag hade den i min gamla Civic -06. Så tänkte att jag börjar med den, funkar det inte bra så får man väl byta till en annan huvudenhet. Så... Finns det INGEN som gjort en guid med bilder eller dyligt på hur man gör för att koppla in på smidigaste sätt? Va med om att Både på min Peugeot OCH Civicen så fanns det ett stort intresse i att sätta sub i sin bil, o tycker BMW är ju knappast sämre.. eller? mer än tacksam för hjälpt tips o råd! Mvh | |
| ingen som vet? | |
|
Någon av dessa skall väl kunna ge dig lite tips (finns mer på nätet....); Länk Länk Länk |
|
|
Inga dåliga grejer du har.. Men blir det inte konstig balans med originalljud i högtalarna, och sen mega bas. Hur som helst.. Ta bara signalen ifrån bakhögtalarna. Jag tror att kablarna kommer på vänster sida. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.