|
|
|
|---|---|
| har någon erfarenhet av simons sportsystem? exempelvis det som säljs på mekonomen för 3,7k | |
| Jag säger bara, du får vad du betalar för. | |
|
Beror säkert mkt på till vilken bil du köper. Åker själv med ett simons system på min 328, och avgasljudet tycker jag blev lagom, lite dovt muller på tomgång och lite mera sång på högre varv, Däremot så är ju hållbarheten inte den bästa, köper du inte rostfritt så dröjer det inte länge förrän rosten kommer krypande, samt att jag inte tycker att passformen var 100% Så nog får man vad man betalar för, men det är ju helt klart prisvärt. |
|
| Just passformen och kvalitén är begränsad på Simons, därav priset också. Köp ett Remus system så lovar jag att du kommer hoppa jämfota av lycka | |
|
Jag kör med simons system på min 335 och är väldigt nöjd!! Passformen var kanon till min bil, men den är specialanpassad för min.. Här har du lite bilder på hur det ser ut på min garagetsida.. Sevak på garaget kör på samma system. Länk |
|
| Ajvar, passformen va kanon på din för att dem skräddarsydde den direkt på plats :))) Testa och köp deras system från katalog och montera den själv så får du se på passform noll :))) | |
|
Kidnappar tråden lite, jag har nästan samma fråga men det gäller ferrita. Har någon handlat från de? |
|
| Jag köpte mitt system för någon vecka sedan. Byggt på plats iofs. Jag har inte sett någon annan som har samma kvaliltet och där du kan få det ljud du vill ha. | |
| var beställer man systemen då? finns det nån bra butik i stockholm? | |
|
Ferrita beställer man här: Länk De har ju sina standardsystem som säljs av ÅF, vill man ha ett efter egna önskemål så är det att sätta sig i bilen och åka till Köping, där bygger de systemet på plats medan man väntar. |
|
| drar dit när lönen kommit :D vet du ungefär vad man får betala? för system till en 328 e36a | |
|
Skall man ha ett platsbyggt system så bokar man tid, och då får man ett pris, Enklast är att kolla i deras prislistor på färdiga system eller varför inte ringa dit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.