|
|
|
|---|---|
|
Finns det nån annan som har lämnat sin bil hos de?? Jag har verkligen under mina år som bilägare ALDRIG stött på nån firma som är så värdelösa på att fixa bilar. Dereas lackerare verkar va en självlärd bonde som sprejet traktoret i ett par år och som nu blivit BMW:s egna lackerings expert! De som fixar plåten har fått för sig att om man riktar en dörr och det skiljer typ 10-15 mm!!!! på dörren så ser det ändå bra ut på avstånd och då är det ok!! Idioterna bakom disken kan verkligen inte ett skit om service och kundmottagning. (mindre om bilar för den delen) Sedan så har de skadad bakkofångaren och säger inget till mig när jag hämtar ut bilen. AC reglaget är det en idiot som haft sönder men fick veta det 20 min efter att jag var på väg hem och det var "lite" varmt i bilen. De har bytt B-stolpen på bilen och riktat den i en bänk men skitit i att göra en 4-hjulsmätning så bilen drar snett :/ innertaket har de inte monterat rätt så det hänger på ena sidan. El-stols knappen är trasig och då vill pappskallen bakom disken att jag ska göra en kompleterings skada på den och skicka in den till FB?! Mina plåt fälgar är skeva efter smällen, inget de har kollat upp. de har lackat om stolpen nu 4ggr med samma sketna resultat. framskärmen har de fusk sprejat så att man inte ser nyans skillnad.(men där det är stenskott har de bara sprejat med klarlack!!) Aja listan kan göras långt men tycker att efter att de haft bilen i 4månder och en kostnad på över 135000:- så skulle man an kunna få ordning på bilen!! Känner några till som har haft liknande erfarenheter från de, men låter de skriva in sina versioner. | |
|
Välkommen in i gänget! Det finns hur mkt som helst att läsa om dem här på forumet. Sök på Bollmora. Jag har själv riktigt riktigt dåliga erfarenheter från dessa pajaser som jobbar på BMW's plåt/lackverkstad i Tyresö. Totalt tog det 4 månader för de att åtgärda min bil. (Hellackering) och varje gång hade de åstadkommit en ny skada som dem fick åtgärda....så där höll de på i 4 månader.... BMW M-POWER |
|
|
Hade 120i:n där för ett par år sen. De skulle lacka om huv m.m. efter att en byggskiva av något slag kommit flygande med blåsten under en vårstorm och repat lacken. Bilen var solidsvart. De lackade med svart metallic... Gör om, gör rätt! /Erik |
|
|
Ni pratar väl inte om Auto clinique (sorry för att jag "väcker" tråden? /Sisu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.