|
|
|
|---|---|
|
Vore jätte tacksam för alla råd och tips angående denna bil eftersom det blir mitt första BMW köp i så fall !! Länk Hur mycket borde jag ge för den max ?? Tack | |
|
Du får en m3 cab för det priset ungefär... iförsej import men men... Länk Så mitt svar: nej inte värt det. Hur mkt ska du lägga ut då? / Daniel |
|
|
min högst personliga åsikt är ju att den första länkade 328an ser förjävlig ut. Den är helt sönderstylad med krom hit och dit och någon sorts variant på E46 M3 front spoiler, sen behöver man knappt tala om ratten på den. Men åsikterna är som sagt personliga men jag skulle inte betala 100tsek för en hemma stylad e36 328cab. Leta efter en original 328 med M-paket eller slå till på en M3 cab. mvh Henrik |
|
|
Dck; m3 a blir för dyrt, vill ha en snygg glidar bil, måste tänka på försäkrings kostnaden oxo ::) hur mkt ska man erbjuda tro ? |
|
|
Hehe, du verkar gilla den... Först o främst kolla hur länge han har ägt den. bjud 75 max, den är inte värd mer... du kan köpa en vanlig 328 cab och lägga ca 10-20k så får du en exakt kopia av den bilen. Och fösök köpa en sv såld bmw, mkt lättare att sälja de. / Daniel |
|
|
Ah ok sant min visa bror så detsamma om att köpa sv såld men kan man inte fixa papper på att den inte är krockad/sänkt mil talen på den ? Tänkte ev. Ringa Tysklands 'transportstyrelse' o fråga om bilen , funkar ? Chassi nr typ? Ska leta sv såld oxo :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.