|
|
|
|---|---|
|
hej Jag undrar om det är möjligt att eftermontera nav/idrive i en E93. Om inte hur löser man gps smidigast/snyggast. Jag vill helst inte ha en sladd slingrande genom bilen fram till gps:en. Hur har ni löst det? posta gärna länkar och bilder. /Mannfalk | |
|
Oj, det lät inte som ett litet projekt... Har du någon koll på allt du måste byta? Hela instrumentpanel t.ex.. Inte direkt plug & play direkt. Köp en lös navi eller byt bil är mitt tips. |
|
|
Okej ett stort projekt alltså. Om man ska ha en lös gps, hur gör man för att få det snyggt. vill hellst inte ha en sugpropp i rutan och en sladd genom hela bilen. (Jag har bara 12-volt i armstödet tror jag) |
|
|
Länk /Andreas. "" |
|
|
Jo den gpsen verkar intressant men vet någon vad den kostar. Jag ställde samma fråga i den andra tråden men har inte fått något svar. Jag ska absolut ta bort gpsen men fästet är ju ganska avslöjande. Ex: om det sitter ett gps-sugproppsfäste i rutan misstänker nog många att gpsen ligger i exempelvis handskfacket. |
|
|
Jo den gpsen verkar intressant men vet någon vad den kostar. Jag ställde samma fråga i den andra tråden men har inte fått något svar. Jag ska absolut ta bort gpsen men fästet är ju ganska avslöjande. Ex: om det sitter ett gps-sugproppsfäste i rutan misstänker nog många att gpsen ligger i exempelvis handskfacket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.