|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag trycker på start knappen från navi menyn (aux. heating), det lyser i 2 sec. och sedan slocknar den. Kan man inte testa funktionen i temperaturer runt 20 grader ? mvh H. Freiwat | |
|
Hmm, skulle testa min Aux.Heating idag när jag kom hem efter jobbet. Ställde in "timrarna" och satte på "Aux heating" och stängde sedan av bilen. Vid rätt klockslag startade så fläktarna, men ingen värme kom från dem. När jag då gick in i menyn igen var endast Aux.Ventilation aktiverad. Jag fattar inte hur det här med bensinvärmare fungerar..kanske inte fungerar när det är tillräckligt varmt i kupén..vad vet jag? Någon annan som vet? |
|
| Jag tror att den inte skall ge värme om det är över 16 grader celcius ute. Prova isåfall med att spraya lite kylspray på yttertempgivaren när ni provar, för jag antar att det är där den hämtar informationen om temperaturen. Har iofs inte provat att göra så men teoretiskt borde det funka. Har fått prova "in real life", vi hade minusgrader på morgonen... brrr... Men den fungerade!!! | |
|
Max 16 grader kolla instr. boken..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.