|
|
|
|---|---|
|
Min ganska så fullmatade bil har nu äntligen blivit omkramad av sin nye ägare. :o) Här är en engelsk resumé av den lyckliga dagen på "5 series forums" Länk ---- BMW CS #6212 | |
|
Nice, plockade upp en 520d (iofs E60) i tisdags som pendelkärra. Fy vad jag har blivit förälskad! :) Har bl.a. M-paket, komfortpaket, advantagepaket, komfortstolar, Hifi och lite annat lull lull.. Enda som jag verkligen saknade var automatlåda men det är inget jätte minus tror jag på en 520d, annat vore om det var 525d eller 535d. Tror att för det priset och att det är en -10 så kan det bli en ekonomiskt bra affär om ett halvår/år. |
|
| UPP MED BILDER NARVSELIUS!!!!!! KUnde inte öppna dom på 5series.net | |
|
grattis :D bmwMclubsport: får man fråga vad priset blev?? |
|
| Begärda kampanjpris var 387 tkr men fick den billigare :) Utrustad för cirka 480 tkr. | |
| BmwClubsport: Låter som en riktigt bra affär :D | |
|
Grattis ! Hoppas denna blir problemfri. Jag har sålt min och åker för tillfället svenskt....phuuuu, väntar på att F11 skall få något år innan jag beställer. |
|
|
Narvselius: Verkar vara en fin bil! Kan du ladda upp bilderna någon annanstans?, kan inte öppna dem. BmwMClubsport: Jag vill se bilder på din nya kärra också! |
|
| BmwMClubsport: Var den från Novation? | |
|
Såja, nu finns bilder och det mesta av utrustningslistan på Garaget.org Länk ---- BMW CS #6212 |
|
| Ingen TV-funktion? =) | |
|
En väldigt läcker vagn och det perfekta fälgvalet! ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.