|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
Idag dåg jag en M5 E34... Bak på den stod det M5 Ix... Frågan e då! Jag vet inget om att en M5 ix skulle tillverkats... Undrar om det ens va en riktig M5, såg inte ut så... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk |
|
dekaltrimmat! |
|
|
IX finns bara med 525 motor. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
eller 325.... fyrhjulsdrift är roligast! |
|
M5forever |
Däremot vet jag om en 325ix med 3.8 liters m5 spis. Den kärran är mycket kompetent. |
|
En liten fråga, är det problem att trycka ner motorn från en m5 i en 525 ix? Det borde bli en rätt rolig bil... |
|
|
Lättare att flytta fördelningsväxellådan från en 525 iX till en M5 det har gjorts, ryktas det om. Borde vara en kanon vinterbil!?! Tobbe |Oo=00=oO| Länk |
|
| Jo, vi har ju trots allt mycket vinterväglag, åtminstonde i norrland.. annars finns det ju audi s4.... men det vill jag inte ha ;) | |
|
Inte tvärgjort att para en S38 med iX drivlina. Inget passar bolt-on iaf. Skulle inte tro att det är lättare att bygga om en M5 till iX än vice versa. Tänk på att allt i framvagnen skiljer så man lär få byta till en iX framvagn. Och en sån sitter ju redan på en iX... 325iX med S38, är det en gatbil? Vart finns den? Nyfiken! Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.