|
|
|
|---|---|
|
Satt på Garaget.org och såg reklam för mappning av TB Raceing Länk. Någon som hört talas om dem? Tittade på deras Dyno tester och där står det Vtech Tuning på dem. Dessutom är deras effektsiffror som dem plockat ut ur BMW bilarna ganska identiska med Vtechs siffror. Är det någon som känner till dem eller vet om dem kör med Vtechs mappar? Riktigt nyfiken då det bara kostar 5000 kr att mappa bilen hos dem. Sen är det kanske jag som är okunnig eller helt efterbliven...men att chippa en BMW som det står på deras hemsida är väl samma som att öppna styrboxen och byta ut chippet? Att mappa är väl att "flasha" styrboxen med den nya mappfilen? | |
|
Snacka kan han, men mer än det vet jag inget om. Tips: Håll dig på behörigt avstånd från såna firmor. |
|
| stället ligger ca 3mil från mig, har inte hört något dåligt om det, dom kör dock kampanjer och erbjuder gratis bänkning ibland, kanske värt att åka och höra och se efter själv? | |
carl530 |
mr ozz utveckla gärna |
|
Hehehe tråden är ju annars 1 år gammalt och jag har hunnit både mappa min bil, sälja den, köpa en ny och mappa den också! :) Men tack för dem välformulerade svaren hahaha "Riktiga män kör diesel" |
|
| Jag känner till en del saker om denna firma. Både positiva och negativa. Kommer inte skriva mer än i mitt första inlägg. Bättre ni åker dit och bildar er en egen uppfattning. Själv håller jag mig undan som sagt. | |
carl530 |
Ok aningen långt att åka för mig för att göra det :) |
| +1 på mr.ozz inlägg... | |
|
Avråder er som fundera på att chippa på tbracing, de är hemma fixar som inte vet vad de håller på med. De lockar med ett billigt pris men håller inte vad de lovar. En kompis var och chippade vars turbo sen 2v gick ner, kan varit dåligt men hur som helst så säger TB racing att sånt händer... Innan det hände så tänkte jag chippa min men de lovade tider som de sen innan jag skulle åka ner skylde på att folk var sjuk m.m Det står även olika effekter på hemsidan / annonsen. När man pratar olika tekniska lösningar så säger de helt olika emot vad BSR säger och vad man själv vet. Så det pratas mycket. Akta er det kan vara bättre att lägga till och få en mer beprövad mjukvara. |
|
| ag trimmade min Saab hos Tbracing förra sommaren och de var mycket trevliga och duktiga. Jag fick nästan ut 40hk mer efter steg 1 trim plus att bensinförbrukningen har blivit betydligt mindre . Så jag skulle rekommendera Tbracing helt klart. | |
|
Cissecisse, välkommen till detta trevliga forum. Kul att du börjar med positiva omdömen - vi behöver fler sådana. |
|
|
CisseCisse lite kul att du just kommer in och ger 1 bra betyg direkt på ditt eget företag som du googlat upp... |
|
| Haha...snyggt.... | |
| TB Racing in da house AKA CisseCisse | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.