|
|
|
|---|---|
|
Hej På Er. Nu har man precis landat hemma efter att hela familjen har varit stående på E22:an då övre kylarslangen på vår 328 Touring E36 gick åt helvete. Min sambo körde och hon sa till mig att det kom upp "rök" från ratten??? -Kör snabbt som faan åt sidan skrek jag... samtidigt som det kom massiv vit rök från motorutrymmet. Vi trodde det brann så vi kastar oss ur bilen och tar barn och hund med oss, men när förståndet kom tillbaka efter ca 20 sek så öppnade jag motorutrymmet och såg direkt en grov spricka i övre kylarslangen. Ber till gud att topplockspackningen har klarat sig då jag inte vet om tempmätaren visade rött innan incidenten. Frågade min sambo men hon har inte heller tittat på tempmätaren... Inget vatten i oljan eller dylikt men men... Finns det någon kring Oskarshamnstrakten som läser detta och har övre kylarslang liggandes så får Ni gärna höra av Er. Fyller år i morgon och vi skulle åka iväg...typiskt Ni når mig dygnet runt om Ni har en i omnejd 070 508 66 66 Med bästa Hälsningar Alex (Oskarshamn) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.