|
|
|
|---|---|
|
villket Extraktorgrenrör ska man köpa till 328i-96 touring? vilket tycker ni är bäst kvalitet på? jag hade tänkt max lägga ut 3500-4000kr tacksam för svar! /jakob | |
|
Finns mycket att läsa om detta om du söker lite ;) Det absolut bästa och billigaste extraktorgrenröret till din 328 är att leta reda på begagnade S50 grenrör från M3 E36. Du kommer att behöva göra om anslutningen mot ditt befintliga system, sök runt lite här på forumet så ser du. |
|
| Tack ska söka lite:) | |
| Schmiedmann = bolt on. S50 grenrör = bygg om mot avgassystemet och nya packningar mot toppen (dom är inte gratis). I slutändan går kostanden mer eller mindre ett ut, men tror du kommer bli mer nöjd med ett S50 rör! | |
| Har köpt ett nu, men dock inte fått det ännu....får se om det är något att ha:P | |
| S50 grenrör? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.