|
|
|
|---|---|
|
Gäller följande objekt. Länk Bilen fanns på annons på autopower i höstas, ägaren ville då byta mot 318ti. Jag var då såpass nära affär att jag tagit ut överenskommen mellanskillnad och bestämt möte för att göra upp affären dagen efter. När jag under kvällen läste in mig på allt jag kunde hitta om skillnaden mellan 318ti och 323ti här på autopower blev jag minst sagt nervös när jag ramlade över en tråd om en 323ti i Göteborgstrakten som kört av vägen och utlöst sidoairbagen. Hittade efter lite efterforskning även en gammal köpes-annons inlagd här där ägaren sökte efter beg. airbag att ersätta den utlösta med. Inget av detta hade framkommit vid våra telefonsamtal tidigare. Vid konfronterande visade det sig att detta stämde, airbagen var utlöst och inte ersatt. Bilen var inte uppmätt efter avåkningen. Jag backade ur affären. Vad som är gjort med bilen sedan i höstas vet jag naturligtvis inte, men det är samma ägare på bilen nu som då. Hoppas infon kan vara av nytta för ev. spekulanter. | |
| tackar, alltid bra med info så man vet vad man ska hålla sig borta från. | |
|
Bra info, tack! Letar själv efter en 323ti med ljus och lykta och tänkte åka och kolla på denna eftersom priset var okej. Trist att inte vara ärlig med att bilen varit av vägen. Han kommer säkert att få den såld ändå, det finns inte så många bilar till salu. |
|
| tack för infon :D alltid kul att veta allt så att man ej blir blåst.. | |
| Måste bara tillägga att min gamla 323ti var den roligaste bil jag ägt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.