AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
6.827

Kolfiber emblem

mkk230
Detta är snyggt!

Finns det nån som kan rekommendera någon försäljare här i Sverige?
Eller finns det någon som vill ha såna så kan man köpa paket.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Nä, det är inte snyggt. Kolfiber är ett starkt och lätt konstruktionsmaterial och BMW´s logo bygger på Bayerns färger. 0 poäng alltså ;)

Men på en BMW epatraktor är det säkert snyggt...
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Håller inte med Anders-72 riktigt där. På min svarta bil matchar de betydligt bättre än det vit-blåa skrikande emblemet. :)
mkk230
Precis. Jag har oxå en svart. Den blåa förstör dey hela.
mkk230
Ingen som är intresserad av samköpa?
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Design och färgsamordning kan jag vara med på, men duger inte emblemet tycker jag man skall plocka bort det eller sätta dit nåt helt annat. Att byta bayerns färger är ju som att tycka att Mercedes stjärna borde vara fyruddig ;)
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Tror inte du får ner priserna så mycket på samköp, i alla fall inte på den länken jag gav dig. Bara att slå till, lärt värt! :)

Nejnej, såg nån annons där nån hade fått för sig att klämma dit ett ///M-emblen bak och fram. Såg för jävligt ut! Samma med Hartge-emblemen, det måhända att bilen är rikligt modifierad men behåll BMW:s emblem ändå. Såg en svart M6:a med kolfiberemblem, ruskigt läcker. Även om min 525:a har en bit kvar till just det epitetet så ser det helt enkelt jäkligt stilrent ut. Och Bayerns logga ska vara kvar, även om färgerna inte är det. :)
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Skulle beställa av David på blocket och han skulle bjuda på frakt enligt ök. Men så blev inte fallet och jag avbröt köpet. Nu har jag beställt från ebay i ÄKTA kolfiber.

82mm i diameter fram och 73mm bak, har även beställt emblem till ratten.

Min fråga nu är om dessa mått passar min e90?
Och tips på hur man lättast kan ta bort emblemen som sitter på nu.

Lånade tråden lite av dig mkk230 hoppas det inte gör ngt =)
mkk230
Lungt men vilket land kommer dom ifrån? Pris?
Ni som har bra länkar till färdiga märken i kolfiber (alltså inte klistermärken) får gärna dela med er.

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
mkk230
F*an att det inte finns en butik som man åka till & köpa.
Allt genom nätet..
sc
356
scorpower
E61 523i 2006
Tycker det är mycket snyggare då jag har svarta facelift njurar, ser mer elakt ut med kolfiber heltenkelt!
Råkade dock köpa för många :) Har 2st huv 82mm och ett backlucke 73mm emblem över nu, hör av er vid intresse.
Äkta från Ebay
ru
379
runaris
540i sedan-00
523ia-97
Man får jo også kolfiber emblem med orginal färgerna
Li
24
Lixix
530D Touring -03
Kolla tradera ni som vill ha kolfiber emblem =)
Ri
40
RicardoB
330D F30 -13
Vill man ha kolfiber och ändå behålla Bayern färgerna finns...

Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det var en annan sak. Nu lugnar jag ner mig lite ;)
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Det var faktiskt riktigt snyggt! Men till svart bil vidhåller jag fortfarande de svartvita emblemen som snyggare. :)
sc
356
scorpower
E61 523i 2006
Anders-72
Design och färgsamordning kan jag vara med på, men duger inte emblemet tycker jag man skall plocka bort det eller sätta dit nåt helt annat. Att byta bayerns färger är ju som att tycka att Mercedes stjärna borde vara fyruddig ;)

Nej men det är ju som att tycka att Mercedes stjärnan borde varit i svart och inte crom ;)
ka
8
kai.roos
bmw 530da sedan 99a
kolla på tradera där fins det i båda färgerna

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.