AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
841

Köpa 330cd länk till annons.

Ox
45
Oxenstierna
745i - 03
740iA - 95
Letar en 330d antingen kombi eller coupé och denna har fallit mig lite i smaken Länk
är det någon som vet något om bilen i fråga samt övrigt man bör kolla efter på en 04?

tacksam för svar
Den ser fin ut och just 330cd växer inte på träd. Det är lite synd att den saknar sportstolarna för dessa gör mycket för sittkomforten.
Står att den har M-sportpaketet men i detta paket så ingår sportstolarna och M-sport ratten vilket saknas.

jag tycker därför den är riktigt dyr trots att det är en facelift. För bara lite mer stålar får du en 320d -06 E90 som är betydligt modernare och som med trimchips går riktigt bra!
Ox
45
Oxenstierna
745i - 03
740iA - 95
Där ser man, tack för infon. Undrar om det är något mer som inte stämmer, kan man kolla upp utrustningslistan på något sätt?
Vet du vad ett rimligt pris för en sån är? Samt vet någon om denna faceliften finns på touringen?

Mvh
Utrustningslistan kan du få från närmsta BMW återförsäljare. Då ser du vilken fabriksmonterad utrustning bilen har.
I annonsen står att den haft 2 ägare, men det är sedan importen 2007. Den kan ha haft flera ägare innan importen så det är viktigt att kolla upp hela historiken.
Facelift på touring kom hösten 2001, till MJ 2002.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
D-
64
D-c-k
Bmw 330ci och Bmw 520i
köp ej enligt mig. Speciellt då ägaren säger att det är stora m paketet, men det är det inte.

Man ser inte ens på bilden om det är m-paket utvändigt.

Import dessutom, i tyskland så har folk en tendens att köra diesel-bilar i många många mil, så 9000 låter optimistiskt men man vet ju aldrig.

Varför inte en bensinare då? Mer effekt och du slipper knackandet hela tiden :)
Ox
45
Oxenstierna
745i - 03
740iA - 95
Då får jag kolla upp den hos någon Bmw-återförsäljare efter helgen och framför allt snacka lite med ägarinnan. Se om hon är villig att gå ner en del i pris eller om jag helt enkelt får leta vidare.

D-c-k: Jag är helt enkelt förtjust i Bmw's dieslar, dom har trots allt en ganska så härlig och sofistikerad gång, för att vara diesel vill säga. =)
gt
125
gtotobbe
740d xDrive -11
Den där bilen har inte någon M-utrustning alls av bilderna att döma, varken ut- eller invändigt. Ganska sparsamt utrustad till och med om jag får tycka. Komfortpaket, skinn och något mer är ju inget märkvärdigt, speciellt utan sportstolar som nämns här ovan.

__
Tobias Andersson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.