AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.306

Kaminställning m50b25

ch
129
cheffer
525i -90
Hej.

Jag har rivit min motor för renovering och ska montera ihop den nu och skulle gärna vilja veta om man kan ställa kammarna lite annorlunda för att få lite roligare karaktär och något häst till. Om det går att ställa fram insugskammen t ex utan att riskera motorhaveri eller att den går dåligt på lågvarv.

Toppen är planad 0,6mm också så det blir mindre spel mellan ventil och kolv.

Tack på förgand
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.