|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att sälja min svarta 520da m-sport, skulle vilja veta vad ni tycker den står i för pris. utrustningen är: M-sport Sportstolar Comfort och advantage och allt vad det innebär. Skinn Automat Svensksåld. Bilen har gått ca 10000 mil. | |
|
Hej, För 160' kommer den att säljas kvickt. Det kan du få av mig :-) mvh Marin |
|
| Haha Marin.. mer än så är den värd, det vet både du och jag;) | |
| Ge mig ett pris, så får vi se om vi kan komma överens. | |
|
Jag tror du kan sälja den för minst 200', förutsatt att skicket och historiken är bra. Väldigt lite utbud av 520dAM och det är en attraktiv modell. Denna Länk verkar vara ganska likvärdig med din. En kollega sålde nyligen en E60 520d-07 med 5000 mil ej M-pkt för 225'. Prova att sätt ut den för 230', och kolla responsen. Har du bråttom att sälja så får du nog gå ner till 210' --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
okej, jag hade tänkt mej runt 225-230000 för den.. den är nyservad, lackbehandlad med lahega toughgard och i ett riktigt fint skick.. ska väl lägga ut den så får man se hur stor responsen blir. Mvh Michmich |
|
| 225-230 KSEK är mkt för en snart 5 år gammal 520dAM, men den har fin utrustning. Allt över 215 KSEK är väldigt bra affär för dig. Frågan är vad en lika bra bil kommer att kosta dig? | |
| Jag skulle skynda mig att sälja den. Till hösten kommer de första treåriga tjänstebilarna av modell -08 ut på begmarknaden som är facelift med 177hk. Då blir din bil mer svårsåld. | |
|
Max 199.000. Vet vad som lurar bakom hörnet.... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
karlhilding: vad menar du? jag är sugen på en mercedes cls till hösten.. |
|
| Tror inte på mer än 189-199K, det är ju en sedan som gått 10K | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.