|
|
|
|---|---|
| Fick det sämsta bemötande jag någonsin fått. Kommer aldrig sätta min fot där igen! Och det är inte första gången det händer. | |
| Trist, men vad hände denna sista gång? | |
| inte förvånad. dock har de anställt en vettig säljare ganska nyligen. | |
|
Vad menar du med dåligt bemötande? Skriv av dig lite istället, berätta vad som har hänt. |
|
|
Jag är tyvärr inte förvånad, har varit där många gånger men du måste antinginen vifta med sedelbunten eller komma i kostym för att synas annars behandlas du tyvärr som luft.. tragiskt men sant, senast skulle jag beställa en ny 5 men jag syntes verkligen inte.. Blev isället en tur till bmw linköping och jösses vilken skillnad, faktum är att jag aldrig blivit så trivsamt bemött, en suverän säljare som riktade sig till hela familjen, även min 4åriga kille! |
|
|
sök på deras namn i forumet så får ni läsa en hel del... jag har råkat ut för båda delarna..... MvH Bmw 4-ever |
|
Rob74 |
Där kan man bara handla reservdelar/tillbehör - inte köpa eller serva bil (nåja, det kanske funkar) En liten anekdot är när svärfar kör upp på parkeringen framför bilfirman (och den ligger verkligen framför, så att alla där inne ser den) med sin Mercedes CLS och går in för att kolla på lite "riktiga" bilar. Han tillbringar säkert 10-15 minuter med att kika på utbudet och under denna tid får han inte så mycket som en blick utav säljarna. Hade jag varit säljare där och fått se en relativt ny Merca parkera på kundparkeringen så hade jag nog ganska omgående konfronterat denna person - då personen pga sitt nuvarande bilval troligen vore en ganska presumtiv BMW-spekulant - men icke. /Robban |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.