AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.601

Jakobssons bilaffär i Jönköping

Ab
57
Absolutjohan
Z4 3.0 Roadster -03
Fick det sämsta bemötande jag någonsin fått. Kommer aldrig sätta min fot där igen! Och det är inte första gången det händer.
mv
289
mv70
Z3M roadster -97
316i compact -95
Trist, men vad hände denna sista gång?
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
inte förvånad. dock har de anställt en vettig säljare ganska nyligen.
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Vad menar du med dåligt bemötande?

Skriv av dig lite istället, berätta vad som har hänt.
Ji
63
Jimmy2626
AW 520dAM-2013
Jag är tyvärr inte förvånad, har varit där många gånger men du måste antinginen vifta med sedelbunten eller komma i kostym för att synas annars behandlas du tyvärr som luft.. tragiskt men sant, senast skulle jag beställa en ny 5 men jag syntes verkligen inte..

Blev isället en tur till bmw linköping och jösses vilken skillnad, faktum är att jag aldrig blivit så trivsamt bemött, en suverän säljare som riktade sig till hela familjen, även min 4åriga kille!

Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
sök på deras namn i forumet så får ni läsa en hel del... jag har råkat ut för båda delarna.....

MvH Bmw 4-ever
Rob74
Där kan man bara handla reservdelar/tillbehör - inte köpa eller serva bil (nåja, det kanske funkar)

En liten anekdot är när svärfar kör upp på parkeringen framför bilfirman (och den ligger verkligen framför, så att alla där inne ser den) med sin Mercedes CLS och går in för att kolla på lite "riktiga" bilar. Han tillbringar säkert 10-15 minuter med att kika på utbudet och under denna tid får han inte så mycket som en blick utav säljarna.

Hade jag varit säljare där och fått se en relativt ny Merca parkera på kundparkeringen så hade jag nog ganska omgående konfronterat denna person - då personen pga sitt nuvarande bilval troligen vore en ganska presumtiv BMW-spekulant - men icke.

/Robban
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.