AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.261

VARNING!!!

Sida 1 av 2
Biltok
En liten påminnelse om att ta det lungt i trafiken:
Länk
VARNING!!!!!! KÄNSLIGA SKA INTE TITTA!!!!!!!!

Men va fan, det räcker väl med bilder av bilen!!!

-ridern-

525i 1990 24V
Biltok
Jo,det skulle det nog ha gjort....
Tänkte bara att det kan vara nyttigt att se hur man ser ut efter en smäll i 200+.
Man kanske tänker på bilderna när man ligger och kör om i hög fart trots mötande trafik, som halva Sveriges befolkning verkar göra!!!
Fan,senast idag fick jag tok väja för en j***a idiot som körde om. Har dom ingen hjärna.

Så en en gång vill jag varna för bilderna!!!!!!!!
Skall ses på tom mage!!!
Vissa människor vet an inte vad dom håller på med, för nån vecka sen kom det två bilar mot mig när de var 100 meter från mig börjar mersa gubben bara att köra om. jag var tvungen att köra av vägen med 2 däck, turligt nog var det fint på sidan av vägen! En sån gång skulle jag mycket gärna bara vända om och stoppa honom å ge han e fet smäll på käften!!!

-ridern-

525i 1990 24V
Usch, det där var inte trevligt att se. Så går det när gröngölingar med för mycket pengar i plånkan tror att de är Michael Schumacher. Tycker att andelen vansinnesomkörningar har ökat de senaste åren. Passa på att blåsa på på motorvägen istället. Nya Yttre ringen utanför malmö tex. Måste vara sveriges bästa motorväg, där går det ju att köra riktigt fort utan att det märks och inte är det mkt trafik där heller.
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Vill man köra fort så kan man väl åka till tyskland? Det är ju som sagt så många oskyldiga som drabbas. Jag har fått väja för massa folk som inte verkar veta att vi har högertrafik här i landet. Omkörd har jag också blivit. Jag tror att det är som så att när man övningskör (som jag) så måste många visa att dem inte kan vara sämre än en amatör, och måste köra om så fort det bara går, på den mest olämpliga platsen. Skärp er.
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
usch, vilka bilder.
nog tänker man sig för ett tag efter att ha sett bilderna =(.

///Tomas
528i -86
Det spelar nog inte så stor roll hur man ser ut när man är död? Killarna lär ju ha dött på sekunden hur otäckt det än må se ut.
Det som stör mig är att man lägger ut foton på avlidna på nätet, skall man inte respektera de döda?
Fr
44
Fredde
530iaT M-sport -01
Fy F**N vilka bilder !

Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Om man förstorade bilderna och satte upp dem bredvid vägen så skulle nog fler ta det lite lugnt... Skulle behövas i bland.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Skickade vidare länken på ICQ:n och tror att många av mina kompisar som kör mkt fort med sina bilar, fick sig ett par tankeställare if.. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Tja!

Man kan ju knappt tro att det där varit en ferrari.... :-( Länk där finns det mer bilder om man vågar titta...? Fattar inte hur folk kan lägga upp sådana bilder på nätet? Helt sjukt... Håller med att man får en tankeställare, speciellt jag som är ute och övningskör en hel del... Nä usch. Vill inte tänka på dem där hemska bilderna ngt mer. Vi ses ute i trafiken...

Mvh Tobias
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Det blidde platt...!
H-
154
H-L
635 CSi, -83
320i, -86
Fy farao... jo visst får man sig en jädra tankeställare när man ser dessa bilder. Visst e det vidrigt men det är nog bra för "vissa" som kör väldigt för fort att se dessa bilder?? Nej, Lagom fort e bäst på bra vägar som det är lite trafik på...
ri
52
rille
730i 92
316i 92
fy satan, de första bilderna är väl ok, men den siste killen ser ju ut som han trillat genom en korvmaskin. tur man inte kör en sån plastbil.

lycklig är den e32:a som får full gas!
mo
142
molle
325iA coupe -92
GRISIGA BILDER "fy f-n"
KI
28
KITT
325 -89 M-paket, M-Technic
Fy sjutton vilka bilder!!! Det gör så ont i en att se sånt, det är så förbannat onödigt bara för att någon inte har så mycket vett i skallen att man håller tillräckligt låg hastighet eller tillräckligt långt avstånd.

/Richard
Svinigt värre! Man får ju bara hoppas att inte några oskyldiga råkar illa ut bara för att vissa saknar spärrmekanismer i hjärnan, för de som kör så där är skyldiga. I mina ögon sett får de faktiskt skylla sig själva, förbannat onödigt! (Man vet ju förstås inte allt, dvs bakgrund osv, men ändå!)

Man behöver inte se såna bilder för att få sig en tankeställare, vissa kanske, men inte jag i alla fall. Det räcker med att jag Håller På att köra galet själv i lugn trafik...kallsvett värre.

Mvh Gunnar, BMW 540IA-93.
325Ci
dom andra bilderna va ju ingenting om man nu ska jämföra me den första fererri bilden.

om man nu tänker efter. ska det verkligen behövas en sån bild för att man ska få en tankeställare att köra långsammare? räcker det inte att kolla statistik över döda i trafiken?? ja e inte svag alls för bilder. har sett värre i verkligheten. de gjorde mig verkligen skakis i hela kroppen. =/
ernie
Visst är det två bilar man ser? en delad Ferrari och en annan, svart(?), bil? Jag tycker man ser tre däck på den andra bilen.

Mardrömmen blir ju komplett om det är så att den mest illa tilltyglade killen kommer från en "oskyldig" bil som blivit påkörd.
En av bilarna är högst troligast "oskyldig", ser ut som en liten Fiat så de lär ju knappast ha race-at..
"Korv"-killen satt mest sannolikt i Ferrarin eftersom den var värst tilltygad.
Texten översatt från portugisiska berättar att kraschen var mellan ferrarin och "en entrepenör" som man kallar det. Enligt uppgift skall farten varit 280, men det tror man som man vill på, det lär knappast stått någon där med laser.
Bildtexten under sista bilden antyder att den tidigare tagits bort från nätet.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.