|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW-entusiaster! Nu är det så att min 318 touring (-04) har ett avgassystem som har börjat ge sig. Det är inte akut, men min tanke är att byta system till sommaren. Har tittat lite på internet och har hört gott om Ferrita. Kan det vara något att ha? Jag ser gärna att det är ett sportsystem om det genererar lite extra kräm. Vill dock inte ha något som bullrar över hela grannskapet. Någon som vet vad man bör tänka på, samt vad ett sådant system kan tänkas kosta från katten och bakåt? Tacksam för alla svar, det här är inte "my cup of tea"...;) Ha det gött! Hejs! /Peter | |
|
Simons Rostfria skall hålla bra till vettiga priser. Prislistor finns på deras hemsida. www.ray.se till en 318 blir det nog inte SÅ dyrt och ett sportavgas på en sådan känns lite onödigt då dom är svåra att få sportiga :-) (har en själv men det visste du redan) Förresten du har ingen ljusramp 4 sale Peter? Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Halloj! Allt väl? Brilliant, det får jag kika på! 318 är väl inte direkt en modell man vill lägga allt för mycket krut på direkt, det är ju inte något fartvidunder att tala om;) Ljusramp? Inte vad jag vet...:) Vad tänkte du på för någon? Ha det gott! Hejs! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.