|
|
|
|---|---|
|
Hej någon som vet hur man luskar ut Bluetooth lösenord till handsfreen? samt går de åå fixa så man kan spela mp3 om man har Business navigatorn? eller går de o koppla ipode? | |
|
Lösenordet skriver du in i idrive när du försöker "para" ihop bluetooth enheten med din telefon. Du skriver sedan samma kod på din telefon. ;-) Nav Business: Yes, du kan få MP3 uppspeling från ditt CD/DVD drive, men då kan du inte använda navigationen. Funktionen måste aktiveras av BMW. iPod interface: Kan lätt montereas, måste dock också aktiveras av BMW. |
|
|
OK jag försöker para i hop telefonen men ska finnas en kod med bilen men finnes ej kvar ...har ej sett att jag kan skriva egen kod.. var köper man ipode interface ? |
|
| I min X5 så har jag BT och där stod koden i den handboken som enbart är till BTen. | |
|
I E60 fungerar det som jag skrev (antar att du har org bluetooth): Länk iPod adapter: Länk |
|
| Sim: absolut, så funkar det i min E60 - men jag tänkte eftersom det var 04a så kanske den har samma lite äldre BT som jag har i min X5 2004 eftersom det med att bestämma kod ej dyker upp. | |
| Så fungerar det i min E60 som också är en 04'a ;-) | |
| Aha, jag "wappar" med min iphone och då ser jag inte vilka bilar folk har. My bad | |
|
Det är my bad - har inte angett någon årsmodell, dock står det E60 ;-) Hälsningar från en annan iPhone. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.