|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Är lite intresserad av en Bmw 330 cab -03 som ligger på blocket. Länk: Länk Är det någon som vet något om denna bilen? Är det priset rätt? Tack på förhand! | |
|
Något är knas i alla fall eftersom bilen saknar strålkastarspolning men har xenonljus. Detta är inte lagligt och innebär att bilen inte är i originalutförande längre. Kolla om bilen är krockad i fronten eller ombyggd till facelift i efterhand. ------- //Lövet |
|
|
Det kan vara en USA-import, bilarna som såldes i USA har inte strålkastarspolning kombinerat med Xenon då det inte är krav på det i USA. Mvh Henrik |
|
|
Om den hade varit USA import så hade den med 95% säkerhet haft milesmätare vilket den inte har. Det är väldigt dyrt att byta mätare så i stort sett alla låter bli. ------- //Lövet |
|
|
Vad är det som säger att den inte har högtrycksspolning till strålkastarna de sitter ju där ?????? eller har jag missat nåt... |
|
|
De syns inte på min 22" Mac skärm i alla fall. Om det är luckan i stötfångaren du tittar på så är den till bogseröglan ;-) ------- //Lövet |
|
| Kan vara Kanada-import. De använder km/h och inte MPH. | |
| Träffade på en Kanadensisk M3 E46 för några dagar sen och mycket riktigt är det som Chris säger, inga spolare till xenonen och km/h. | |
|
Spolningen ska sitta i en liten lucka under strålkastarna, jag ser ingen lucka där. Mvh |
|
| Går att att besikta bilen i detta utförande? | |
|
Jag ger mig ni har rätt, fick gå ut och kolla på min egen. det sitter under strålkastaren inte på kofånfångaren |
|
|
Flyttgods kanske? Då får man ju dispens för allt möjligt skit....:) |
|
|
Går att att besikta bilen i detta utförande? - Jag tror man måste sätta dit spolning faktiskt, han som besiktade M3an från Kanada fick en 2:a på det iaf. |
|
|
Det går att köpa sig fri med dispens på detta. BIRF kan hjälpa till med detta. Känner 2 personer som lyckats regga usa-bilar med orginalxenon utan spolning på detta vis. Kostade 2700:- för dispens har jag för mig. Mvh Henrik |
|
|
Vad tror ni annars om bilen då? Pris mm? Finns det något utöver de vanliga man bör kolla upp när man kika på den? |
|
|
Den saknar mugghållare ;-) |
|
| Köpte du den Henke? | |
| Nepp, den såldes idag:( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.