|
|
|
|---|---|
chriz |
Hej alla glada BMW antusiaster! Fick min BMW 328Ci levererad till mig via lastbil ifrån Tyskland precis dagen före midsommarafton gissa om jag var glad. Och bilen med 2680mil på mätaren och köpt hos BMW i Tyskland ser sprillans ny ut finns inte ett enda märke på hela motorhuven eller grillen. Så himmla schysst bil .. jaja nog om min sprudlande glädje över affären.. . självklart så vill man nu sätta igång och styla bilen efter konstens alla regler och då menar jag inte med plast och annat tjafs.. nej utan med stil och finess... mitt företag har själv argenturen för Racing Dynamics i Sverige så jo visst har vi grejor till denna kaross men inte Angel eyes vet nu någon av er vart jag hittar ett par "seriösa" Angel Eyes alltså inte Inpro shit.. Mvh Christopher P|-|3aR Me! |
|
Tjenare Christopher: jo jag "tror" Angel Eyesen som Länk säljer kan passa ring och hör med dom... |
|
chriz |
Passar bara E36 3 serie.. //chriz P|-|3aR Me! |
|
Tjena! dem som M Style säljer passar visst på e46 .. samma saker, ser ut som Hella Schott, dvs äkta angel eyes .. men kräver ju en del jobb med dessa, kolla här för att se jobbet : Länk eller köp här: Länk du kan också beställa från uucmotorwerks.com i usa .. ha d! mvh daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.