|
|
|
|---|---|
|
hej! jag är ute efter en m-paket till min e60 03.a hittade en supper billig m-paket.. ni som kan detta vill gära få köp råd idag. här ligger paketet. Länk | |
|
jag har för mig att inte är så enkelt att bara plocka bort det gamla och sätta dit dee nya. är osäker. hur är det med passform? a-klass? |
|
|
hej och tack för svaret... vad då plocka bort den gamla och sätta ditt den nya?? |
|
|
Frågan är om det är bolt-on och vad som ingår. Det är ju ett "M5-paket" men eftersom det är eftermarknad får man väl anta att det är anpassat för smalare skärmarna fram på vanliga E60/1. Framgår inte heller så vitt jag ser om man får med gallret till stora luftintaget och luftkanaler till bromsarna. Om inte så är nästa fråga om OEM gallret passar i den här framstöten. Själva bytet är enkelt bara fästpunkterna sitter på samma ställe som OEM... Rätt bra pris i vilket fall så det är kanske värt ett försök. |
|
|
Det framgår ju av texten att det är ett glasfiberkit, det skulle jag starkt avråda ifrån, långt från samma kvalitet som eftermarknads ABS-plast kiten. Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.