|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det är samma luftintag på 540i E34 som på 740i E32? De som sitter längst ner på stötfånagaren alltså, spoilerläppen. //Schnitzer | |
| japp :-) jag vill oxå ha så nån dag ska jag iväg till mina trogna "polare" på skroten o köpa. väldigt mycket plast desvärre, innerskärmar bland annat | |
|
Spoilerläppen ser precis likadan ut på 540 och 740, men logiskt sett borde 740 läppen vara mycket längre pga att 740 är bredare. På E32 kan man inte byta bara läppen, utan man får byta hela stötfångare. Det var i alla fall den informationen jag fick från BMW i Mölndal. Jag hade tänkt att byta till 740/750 läpp på min bil, men det får då bli hela stötfångaren. |
|
|
Jag ska be en grabb att skära i min spoilerläpp så att man kan sätta på intagen, med några sorts clips eller något för att fästa dem. Jag vet en kille som gjorde det på en E34 och det blev perfekt. //Schnitzer |
|
| Som Schnitzer säger går det säkert att såga loss läppen längst ner från en stötfångare och limma/skruva fast den på en annan. Detta är dock inget för mig, jag alldeles för mycket pedant för att göra sådana ingrepp. | |
fritte 750 |
hej alla. köp en 750 vet ja hi hi. FRITTE 750 FOREVER |
|
Om man gör det bra så kommer det att se exakt ut som original. //Schnitzer |
|
| fritte 750 kom med det bästa förslaget, och jag skall lyda hans råd och köpa en V12 senare i höst tror jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.