|
|
|
|---|---|
|
Sådär nu har man fått in dubbeldin med GPS, bluetooth, touchscreen och ja de mesta i 540in. Vi tog det samtidigt som man bytte kupefläkt för då måste man bort med hela instrumentpanelen. Tyvärr var fläkten felande fast den var ny som vi får göra om det... Vi tänkte nog även göra en guide hur man plockar bort instrumentpanelen för dom som vill byta kupefläkt eller sätta in dubbeldinstereo om någon är intresserad? Såhär blev det när de var rensat. Länk Sen ihopmonterat med stereon på plats, visst de är inte Dynawin originalutseende men de duger åt mej, jag hade dessutom bara bandare innan för någon monterat ut cd-växlaren. Det är en polack som gjort stereoramen, den är klädd med ett skinn som har väldigt lik struktur med instrumentpanelen. Länk Länk Länk Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det där blev väl skitsnyggt bra jobbat. Hade en E39 hemma för felsökning i veckan den hade originalstereon utbytt mot en standardspelare, det såg för "träligt ut" Visst vore bra med ett mektips för kupefläktbyte vill du att det ska läggas upp under GDS avdelningen så mejla ditt bidrag till maila@autopower.se ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Mycket snyggt. Vad köpte du för maskin, och vart? Bäckis |
|
|
Snyggt! Men kanske lite väl starkt sken kvällstid, går det att justera ner lyskraften? Också nyfiken på vilken maskin det är. Mvh |
|
|
Roligt att någon tycker de ser okej ut. Jag glömde kanske säga att jag behövde inte såga i ventilationskanaler. De värsta är att jag inte vill tala om var den är köpt för det var länge sedan jag blivit så illa behandlad när jag skulle köpa något så jag vill inte göra reklam för dom. samtidigt vill jag inte heller förstöra för dom, de inge större fel på produkten. Jag tror den är ungefär samma som alla andra hongkong varianter som finns på blocket. Gps:en fungerar fint och är snabb att reagera pga av den externa antennen, sen kanske man skulle uppdatera till frächare kartor om man vill, de är Route 66 programvara nu. Mp3 funkar bra från både usb, sd-kort, sen har vi prövat och kopplat in I-phone på ipodstyrningen och de gick de med. Bluetoothfunktionen har jag inte testat för min telefon är lite halvpaj just nu. De ska även kunna gå att koppla in den mot orginalrattens utsignaler för den har ingångar som känner av de olika volttal som rattens knappar skickar, sen kan man låsa dom mot olika funktioner i stereon. Men jag har inte gjort de ännu. Jag tror jag ska köpa en backkamera nån gång framöver de finns dom som man ersätter ena regplåtsbelysningen med en annan som ser likadan ut och som har inbyggd kamera, smidigt och bra för 290kr :) Ljuset på skäremen går att ändra eller om jag kör långt och låter musiken rulla så stänger jag av skärmen. Jag hade dock den inkopplad på illumination för att kunda ändra det via bilens inststrumentbelysning men den störde den belysningen på nåt sätt. |
|
|
Tråkigt att höra att du blev illa bemött. Bäckis |
|
| Förstår varför du inte kan tala om var du köpt om du har blivit illa behandlad av säljaren. Det måste då vara bättre att andra som är intresserade av produkten, som verkar funka, köper av andra säljare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.