|
|
|
|---|---|
|
Såg denna annons på tyska ebay Länk Står att det ska passa alla modeller inklusive Touring. Någon som importerat från ITC24? Bra grejjer för pengarna? | |
|
Hej,köpte därifån nyligen både fram o bak m-paket fram o bak (sedan).Var väldigt nöjd med dessa... Lelle |
|
|
Okey vad kul! Såg även att dem verkar ha länkarms kitt, och diverse andra lager till axlarna. Man kanske skulle passa på och beställa hem ett kitt sånna och byta också. Kärran har ju precis passerar 20k sträcket så nya länkarmar och diverse skulle nog inte skada. Någon som inhandlat deras "länkarms kitt" eller lager? //Janne |
|
|
Jag har också handlat M paket fram+bak där. Har inte fått lack på mina ännu men har provmonterat dem och dem har original passform. Länk Beemer 4 Life! |
|
|
Kompisen köpte en front till sin E46 därifrån, var helt ok passform och kvalitet på den. Helt klart värt pengarna. Mvh Henrik |
|
| Köpte en länkarm till min e39 från ebay.de för en månad sen för 250 kr. Kostar 1500 på mekonomen. En så länge håller bilen ihop iaf :P Verkar faktiskt inte vara nått fel på dom här delarna även fast priset är löjligt lågt | |
|
Polarn köpte en låda med alla länkarmar + styrstag till hans e34 som vi monterade igår. Enda skillnaden mot original är att dem är i stål och inte alu. Han gav 1200kr inklusive frakt! Här kostar en av länkarmarna 1500kr...... Beemer 4 Life! |
|
|
Upplivar min gamla tråd igen Sitter och kollar på ITC24:as ebaystore.. blir inte klok på vilken front man ska välja finns ju typ 3st som ser exakt likadana ut? Vad är det för skillnad på dessa: Länk EUR 159,90 Länk EUR 169,90 Länk EUR 179,90 Står inget om vad det är för skillnad.. Får typ gissa sig till vad det är, gissar att billigaste är utan dimljusen och dyraste är för PDC? Nån som känner en duktig lackerare/firma i Uppsala som kan fixa en front? Mvh Janne |
|
|
Tusan, annonserna finns ju inte kvar.. Hoppas de kommer upp igen snart Ingen som vet någon lackerare i Uppsala trakten? |
|
|
Skit i annonserna, köp direkt vid företaget i tyskland istället. www.intercare-trading.com |
|
| Knuffar till den här tråden efter 2 års vila. Hur gick det med dina inköp? Fick du tag på M-front? ITC's ebayshop har tydligen stängt. Var inne o kollade på deras webbsida men får inte upp priserna på deras produkter? "You do not have the permission to see the prices" är det enda jag får upp. Skumt. | |
|
Denna har jag, sitter som en smäck Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.