|
|
|
|---|---|
|
Hej Nu när solen skiner är det dags att piffa upp 328:an.Jag tänkte byta front samt byta till vita blinkers runt om.Hittade denna ebay affär Länk undrar nu om nån av er har handlat där?Tänkte att det är säkrast att ringa o beställa grejerna men pratar dom engelska?Hur är det med passform på stötfångarna? | |
| Jag hade förlitat mig på att handla därifrån med tanke på att säljaren har 99,7% positiv feedback och sålt 20.000 artiklar. | |
| Så nu är det gjort.Beställde m-front och faceliftlysen runt om.Hoppas allt funkar bra med passform och kvalite. | |
| Har handlat från denna firma över tyska ebay flertalet ggr o då haft mailkontakt.. Inga som helst problem, grymt snabb leverans, billig frakt o allt som utlovat! :D | |
|
Kan inte annat än att hålla med! Klockrena, billiga prylar med snabb hemleverans... /Magnus Oldberg, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
| Tack ska ni ha.Känns lite lugnare nu.Man är ju lite nervös när man beställer grejer över nätet.Får återkomma när allt är levererat o klart. | |
| handlat där flertalet gånger, dom håller vad dom lovar och passformen är utmärkt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.