|
|
|
|---|---|
|
Jag är som skrivet tidigare på jakt efter en E65. Något, till skillnad från kylskåp, som är viktigt för mig är ljudet. Jag försöker märka skillnad på ljudet i olika E65 men märker ingen skillnad. Alla verkar ha "det bästa ljudet" och den "stora stereon". Men någon som vet hur det är exakt? Finns det bara ett paket till bilen eller? Alla verkar ha cd-växlare m.m. Vh Johan | |
|
Tillägg. Förutom ljudet. Kan man se på stolarna i en E65 om det är sport/komfort eller standard? Jag ser ingen skillnad. Provat två modeller också och känner ingen skillnad. Är jag för tjock? ;) |
|
|
Länk <- komfortstolar. Lårstödet är elstyrt Standardstolarna har vanliga nackstöd och inget extra lårstöd. Sportstolar är extremt ovanliga på E65 men ser ut som i E60: Länk |
|
|
Hittade sportstol i E65 :) Länk |
|
|
Tack Lus! Så i sportstolarna kan man inte ställa in lårstödet elektriskt? Båda stolarna såg nämligen väldigt lika ut ;) Möjligtvis är sportstolarna lite smalare? |
|
|
Gå efter komfortstolen, den är helt underbar! Sportstolen är lite hårdare, men komfortstolen har så många inställningar att du kan köra Köpenhamn - södra europa på en dag och tycka att det är trisst att resan redan är slut efter 190 mil. Har aldrig sett en E65'a med sportstol förut - bra hittat Lus! |
|
| se tii att det är ventilation i stolarna ockå det är kannon. | |
| Ventilation, värme och massage är ett måste i stolarna! Helt underbart :D Självklart ska det vara ventilation/värme även i baksätet ;-) | |
| Finns ju även DVD-växlare, om du vill ha en stor multimediaanläggning. Jag tycker det är smidigt att ladda ett gäng DVD:er och titta på :) | |
| Dock lite svårt då man kör :D | |
| Vad gäller ljudet, rätta mig om jag har fel, så finns det tre olika standardsteg med högtalarkombinationer samt utöver det individual. Det största standard är Logic7 och det identifierar du med att det finns runda högtalare i ovansida bakdörrarna. Tror även att detta är det enda paket där du hittar en sub under varje framstol. Sen så vitt jag vet kan du ha singelCD alternativt det plus en 6CD växlare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.