AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
34.535

Rätt pris på 335 coupe?

Sida 2 av 3
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Jag har spanat på den i sthm också:) men utrustningen e väl så där på den?
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jag ringde gubben och den har dynamic/comfort paket, 1800 mil, sv-såld, 1 ägare..dock saknar den skinn, navi, taklucka..

Förmodar att du var hos RS-bil o kikade på M5.an?

Jag kanske kan köpa din bil Markus?

Mvh Peter
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Japp de var på RS e du från växjö?

ja men stora nav, stereo plus tacklucka e ju värt lite iaf:)

E tyvärr inte redo att sälja i dagsläget, men allt e ju till salu till rätt pris;)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Nej, jag har en kurva o ett gupp dit...bor i karlskrona.

PM:a vad du vill ha så får jag se...

Eller ta min Porsche -05:a i byte så har du nåt o köra sålänge!

Mvh Peter
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Jag tänker o återkommer:)
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Pratade med några andra handlare idag och de sa att de skulle ge ca 285-290 för den, tänk att RS bil kan vara så jälva mycket sämre....det var ju ändå en M6a jag tittade på men där ser man ju vart man inte ska byta in sin bil vid ett ev köp...
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

ja verkligen skumt, en M6 som ändå kostar litegrann...där borde de bjudit lite mer för din 335 tycker man...

farsan har köpt ett par bmw av RS och de har alltid varit rimliga o göra affär med...

Jag köper ev en 335 i Skåneland i veckan där jag fått ett hyfsat bud på min Boxster..:-)

har du kört din på vintern Markus? funkar det bra?

Mvh Peter

Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Jag har tyvärr dålig erfarenhet av dem där , de var inte direkt trevliga när jag ville köpa min 335a ...men servicen har dock varit bra när jag servat den så det kan jag inte klaga på. Dock kan de ju vart så att säljaren jag träffade igår inte har koll på vilken utrustning jag hade i bilen, det enda han fråga efter var typ M-paket. Sen att den är fullutrustad mer eller mindre och även fabrikssänkt från BMW verkade inte spela nån roll...

Jag har kört min på vintern och det gick fint i vintras och denna vintern har ju ändå varit väldigt isig och snöig, men jag rekommenderar dig att köra dubbat om det blir fler sånna här vintrar för annars kommer du ingenstans:D

Har du nån länk till den 335 du tittat på, vore kul att se vad de blir för nåt?

Varför vill du byta bort din boxter förresten? Jag tittade också på en sådan men jag ville ha ett baksäte så då fick de bli en 335a..
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Markus Thorsell

Jag var inne på bmw gbg och frågade vad jag skulle få för min i inbyte och då svarade han, utan att ha titta på bilen 300.000 kr. Har en 335 m-sport sedan som har rullat 3000 mil.

Kan vara värt att höra med andra återförsäljare runt om i landet..
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Boxstern är ju otroligt rolig att köra och hade jag haft råd så skulle jag velat ha båda...men sanningen är ju den att Boxstern är ju mer som en leksak...OCH eftersom jag haft många Bmw:s så är suget för stort tebax heltenkelt....-)

Blir förmodligen häggenäs Autos svarta, den har jag provkört och vi var nära att ta i hand men kom inte överens om mellanpriset eftersom den inte var leveransklar mm...

Men återigen...

Dyker det upp nån privat till vettigt pris så handlar jag den!

Den i sthlm hade jag förmodligen köpt om inte flyget vart fullbokat tom onsdag...

Har du några bilder på din kärra nånstans markus?

Mvh Peter
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Mycket intressant Ajvar, tack för infon. Vad har du för utrustning?

Funderar dock annars om jag ska sälja den för att lägga ut den på blocket men de ligger ju rätt många där och frågan är om de blir sålda...nu har min bil i mer utrustning än de flesta av de bilarna så den borde väl vara med lättsåld av den anledningen men det är ändå intressant att veta vad man får i inbyte om man inte skulle få den såld om man nu skulle vilja det.

Din har ju gått mindre än min, min har ju gått knappa 6000 mil och det gör ju några tusenlappar. Dock har jag ju en Cupe och det kanske gör att de är hugget som stucket.
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Det finns ju en svensksåld 335-07 M-paket till salu på Bmw i sthlm oxå för 289000 kr, 4000 mil..DOCK automat...

Jag tycker faktiskt sedan är...nästan snyggare:-)

Ajvar: så ditt inbytespris var nog riktigt bra..!!!!

Mvh Peter
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Här har du min bil Markus.

Länk
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Ajvar: det var en fest för ögat:-) hade den vart manuell så hade jag lagt ett bud...:-)

Mvh Peter
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Tack så mkt Peddan :)..
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Kan bara instämma, en av de snyggaste sedanerna av BMW ja sett faktiskt. Är det orginal M-paket på den? Det ser faktiskt mer spacat ut än på många andra.
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Japp orginal M-paket.. Kolfiber splitters för att hålla ner alla hästar på fronten oxå.
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Tack Markus.

Det är även andra modifierngar gjorda såsom, kolfiberspeglar, system, kolfiberemblem, m3 vinge (läpp) utbytta lampor runt bilen, motorn. mm mm..

Allt står specat under bilderna.. Tack för dom snälla orden, försöker göra mig av med fälgarna som sitter på oxå om ngn är intresserad??
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
varsågod. De förklarar dock varför den ser så "extra" snygg ut. Har du monterat detta själv eller har BMW gjort det?

Jag har tyvärr fälgar så jag klarar mig men Roffa 1 var på jakt efter några nya, är den 19"?
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Dom är 18 tums.. Nope allt är monterat av folk som har gjort sådant jobb innan. Skulle aldrig lämna ngt till bmw att montera, speciellt med deras priser..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.