|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vill kolla om det finns intresse att åka karavan söderifrån till Mantorp den 8/5. Vi är 3-4 bilar som åker från Borås. Förra året träffade vi på ett par bilar från Gbg som vi hängde på, vilket vi tyckte var trevligt. Mvh/Rolle | |
|
Vi åker från Göteborg klockan 8. Det var vel vid Euro Stop i Jönköping vi träffades förra året? Är vel bara att göra en repris. |
|
| Vi åker från Eurostop kl. 07.00 ifall några vill haka på oss. | |
|
Rollebolle: tid o plats i Borås? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Jag hade gärna deltagit men Europa Meister och jag åker upp redan på fredag kväll. Mvh Philip |
|
|
Hej, M.A vi utgår från Borås runt 08:30 och då borde vi kunna träffas som förra året vid Euro Stop om vi inte träffas på väg dit. Räknar med att vara där 09:30 vid Euro Stop. Maria: Tack för erbjudandet men det var lite tidigt känner jag :) Grabber: 08:15 vid Volvo Hulta eller vad det heter så kan vi rulla 08:30. Mvh/Rolle |
|
|
9:30 från Jönköping är en bra tid:). Stephan |
|
|
8:30 blir lite sent för min del... Jag vill vara framme innan 10:00 då jag har tänk ställa ut min bil. Jag får nog åka själv isf BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Rollebolle, låter trevligt. Jag tar med mig detta till vårat gäng. | |
|
Eurostop Jönköping senast kvart i 7 för min del,hänger gärna på er Jönköpingsbor. Mvh Jonas B. |
|
|
Glömde en vesäntlig detalj....Eurostop?? var ligger det i JKPNG?? JB. |
|
|
Brynet, Eurostop ligger utmed E4:an Länk Kolla gärna i våran Jkpg tråd för närmare info: Länk |
|
|
Z4 Maria,Tack. I´l be there. Mvh Jonas B. |
|
|
Hej Jag kör från Lund kl. 04.00. Det e lagom med en liten paus på Eurostop. Kan va trevligt att hänga på. Trevlig helg på er alla. M.V.H. Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.