|
|
|
|---|---|
|
Hallå där i sommarvärmen! =) Olyckligtvis så blev den förra BMWPower-träffen ett riktigt misslyckande. Vet ej vad det berodde på. Men denna gång hoppas jag det kommer gå bättre. Tror nog att detta är en av de sista träffarna vi kan ha innan alla går på semester. Som ni kanske vet så har BMW Club Schweden klubbträff i gävle denna dag. Men e det många här från Sthlm som åker dit??? Om ni tycker ett annat datum skulle passa bättre så skriv gärna det! Förutsatt att det blir kanon väder så skulle jag vilja att vi fick med oss ett antal digital-kameror och 2-3st DV-kameror. Denna gång tycker jag att vi gör så att vi ej har träffen om vi inte blir runt 10-20st här från forumet som "säkert" kan komma. Skriv om ni kan så skriver jag upp er i listan. Ni minns väl de 2 första träffarna vi hade då vi var 20-30 bimmers. Vi måste väl kunna komma upp i den siffran igen??? =) Vi skulle kunna träffas vid 1:a parkeringen vid Drottningholmsslott kl. 17.00. Om någon har några synpunkter så maila mig eller skriv direkt här på forumet. Någon kanske har ett exempel på vilka vägar vi kan köra/filma på och sedan kanske vi kan stanna någonstans för att käka. En liten kvällutflykt kanske =) Om ni vill skriva upp er på telefonlistan så kan ni maila till Richie. Tackar på förhand!!! Mvh Tobias | |
Dino |
Tobias , den här helgen så ska jag iallafall åka till Gävle åtminstonde Lördag :( M-MotorSport |
|
Hmmm =) Oki... Ska vi säga söndag istället då? ///Tobbe |
|
E30Mpower |
Tobias: vi är ca 25st Bmw ägare som ska åka karavan upp till Gävle träffen så jag tycker att det skulle vara bättre att ni/du åker med upp till Gävle!!! info finns på Länk Kolla på Länk |
|
Oj! =) Då skiter vi i detta =) Visste inte att ni va så många! Man kanske ska hänga på hihi =) Mvh Tobbe |
|
E30Mpower |
Klart du ska med!!! maila mig ditt telenr och så möter du upp oss på Järva krog!! MVH Fredrik Kolla på Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.