|
|
|
|---|---|
|
Tjenare satt på blocket och kollade e30 och kom över denna vad är de för frontläpp och var kan man hitta den? passar den på en 325ix -87a är ju trots alt krom stötfångare o sådan på denna med. Bild på den fronten jag hitta Länk Bild på min bil Länk Sen är de någon som vet var man kan hitta klarglas till framblinkersen? hittar bara med hela instatsen. räcker ju med bara glaset. | |
|
var inga bra bilder har du bättre?? Jag köpte klar glas blinkers till min som det satt parkerings ljus i var skit snyggt när dom lyste, jag gav bara 500 kr för dom och dom var värt varenda öre. om u inte vill lägga ut pengar på bilen så brykar ju folk skära loss en bite från en ljus ammartur eller vad det heter, jag tycker inte det blir snyggt. Mvh Fredrik "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.." Bmw = Brutall Motor Wagon |
|
| nej de har jag tyvär inte är ju som sagt taget från en blocket annons. men de ser ju nästan ut som den vanliga frontläppen bara att den fått som en hyvel form ner till. kan ju vara hemma gjort men iofs har bara sett de några fåtal gånger. | |
|
jag köpte mina blinkersglas här. Länk |
|
|
Tack skall du ha just de jag letade efter. Någon som vet vart man kan hitta orginal "läppen" någon stans då? |
|
|
menar du den som du hade på bild? "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.." Bmw = Brutall Motor Wagon |
|
| Ja en lika dan som sitter på "min bil" Länk en sådan var kan man hitta en sådan så kan man ju plasta själv. | |
|
har du hört på Bmw annars får du kolla blocket. kan du fixa lite bättre bilder jag har en liknande läpp men den är från en 84 va är din för någon årmodell? Mvh Fredrik "If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.." Bmw = Brutall Motor Wagon |
|
|
Deb spoilern sitter original på 323 Exlusive under en begränsad tid, 84 och 85 tror jag det var. Har utgått ur BMW original sortiment nu iaf, men jag har en på vår bruksis. /J |
|
|
Jag har en sådan läpp liggandes. Som någon nämt så är det en 320/323 exlusive Edition läpp. Kan tänka mig å sälja den men skänker inte bort den :P |
|
|
Är de någon som har en vettigare bild på en sådan läpp? hittar ingen på google eller liknane |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.