|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Efter gårdagens bekymmer (läs inlägg "Kan ej öppna bagage" ) så brötjag nu upp bagageluckan idag! Hade jag vetat vad jag vet nu så hade man inte behövt förstöra så mycket!?! Men luckan öppnades och batteripolen skruvades dit. Bilen startades och fick gå på tomgång upp till arbetstemp. Sedan återställde jag allt, monterade ihop och stängde av bilen och låste med larmnyckelnsom alltid annars. Här uppstod problem! !! Bilen kunde inte larmas av igen och enda sättet att öppna dörren blev genom nödöppning med nyckel. Larmet gick, dottern vaknade, och larmet går inte att stänga av!? Ingen av nycklarna funkar. Har provat initiera - funkar inte heller. Har suttit i bilen en lång stund med nyckel i läge 1 men bilen startar inte! Batteriet är fulladdat. Provade ringa den lokala BMW-verkstaden men kunde inte bli hjälpt. Kan jag på något sätt koppla ur larmet helt och hållet och bara behålla c-låsfunktion? Bilen är en 740i -94 Givetvis är jag registrerad ägare. Regnr RAC289 Ägare (jag) Jonny Westin, Hantverksvägen15, Väja Tel 0738172320 | |
|
Bo-Jimmy Bilservice Tele: 031-847529 är jätte bra sen kan du ringa till Bil & Motorteknik 08-711 06 87 fråga efter Perra han är också jätte duktig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.