|
|
|
|---|---|
|
Som sagt skulle behöva se hur bältena är dragna över baksättet i e24an? //Magnus Tolf | |
|
Mina går vid sidan av baksätet,inte över ryggen då de kommer upp i stolpen,har nog inga bilder ute på detta......enda gången de går över är ju när man spänner dem om man säger. Mvh Jonas B. |
|
|
hmm...i min har dom dragit så "båda" delarna av bältet kommer ifrån hålen i hatthyllan...de där vart konstigt, Såg en bild som Patrik hade i sin blogg, då ligger bältet nerifrån sittdynan och längs sidan av ryggen upp...medans mina kommer från hatthyllan...måste va fel?! //Magnus Tolf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bältesrullen sitter under hatthyllan, med en genomföring av kanten på hatthyllan. Sedan går bältet genom en löpögla som är fäst i C stolpens mitt. Bältet går sedan in under sätet där den är bultad. Kan hända att din saknar löpöglan? Mvh Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har du en bild på hur din hatthylla ser ut? Mvh Patrik |
|
Patrik: Hade vägarna förbi killy här på forumet...mycke riktigt, nån har dragit "hela" bältet genom hatthyllan på min...såg ut som två punktsbälte?!?! Tack ändå!!..och tack Killy för 1,5 tim bilsnack =) //Magnus Tolf |
|
| Vill du ha bilder på hur det ska se ut tolfan? Eller har du all infon redan? | |
|
Tjena Nilsson! De löste sej med hjälp av Killy, Tack ändå! va inne o snokade lite på dina bilder oxå =) //Magnus Tolf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.