|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag letade runt på forumet och blev lite förvånad eftersom jag inte hittade någon tråd om detta (jag kanske missade något...) Ok, mitt "problem": Jag ska köpa en ny mobil inom kort och vill gärna ha en snap in adapter som passar till den. Nej jag vill inte ha en iphone :) Jag är sugen på en x 10 men till den finns det ju ingen snap in adapter... Enligt bmw verkstaden brukar det ta 1-2 år innan en adapter dyker upp, detta verkar ju helt galet enligt mitt sätt att se på saken då är det ju liksom dags att fundera på att byta. Väldigt frustrerande att ha allt i bilen men inte kunna utnyttja det eftersom man inte vill ha en gammal telefon. Frågan är alltså om det finns någon modern telefon som har en snap in adapter eller om det finns snap in adapters från andra tillverkare än bmw? Eller andra lösningar? tacksam för tips! | |
|
Jag är lite osäker på vad du menar, men själv har jag en HTC Hero och ska köpa en sån här: Länk eller Länk |
|
|
Jag menade sådana här: Länk |
|
| Länk | |
|
sorry för den tomma posten, så här ska det va Länk |
|
|
Oj. Ja det var läckert. Fast lite dumt om man ska ha den som GPS/navi som jag har ibland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.