|
|
|
|---|---|
|
hej, jag har varit och inhandlat coilovers från till bilen men dom passar tyvärr inte årmodell -91 så min fråga är vad behöver man göra för att få dom att passa?? är mycket tacksam för svar då jag ska montera dom i helgen tänkte jag tack på förhand | |
|
Såvitt jag vet är det bara diametern på toppbulten på framstötdämparna som skiljer. De är grövre på senare årsmodeller (-93?). Borde funka om du kör med topplagringar från nyare årsmodell med rätt håldiameter för dina coilovers. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.