AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
7.600

Skillnad navi professional och bussiness till e90 / e91?

-d
299
-dB
130i -07
Som rubriken, vad är det för skillnad på navi professional och bussiness till e90 / e91?
-d
299
-dB
130i -07
Större skärm på professional har jag själv lyckats hitta.
Be
216
Betioveåtta
MB C63 - 2010
Navigation Business
Navigationssystem med kartdatan lagrad på Flash-minne
- 6,5" Bildskärm i färg
- Hänvisning med pilangivelse eller karta
- Radio Professional - kod 663
- MP3 uppspelning
- Färddator med utökad funktionalitet

Navigation Professional
Hårddisk-baserat navigationssystem som inkluderar:
- 8,8" Bildskärm i färg
- Hänvisning med pilangivelse eller karta
- Radio Professional - kod 663
- MP3 uppspelning
- CD/DVD-avläsare
- Färddator med utökad funktionalitet

Mvh
/ Martin
-d
299
-dB
130i -07
Kan man inte spela cd på bussiness?
Annars verkar det inte vara skillnad förutom skärmen o färdatorn.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Businessen har väl det gamla gränssnittet också? Och har den det, då är det bara att välja prof ..
-d
299
-dB
130i -07
Vad är skillnaden på gränssnittet
Har också gått i tankarna att köpa en BMW e90 med navigation och dom ser ju rätt lika ut men det finns alltså skillnader? Är det inte 16:9 på alla med navigation eller är det bara vid GPSfunktionen det skiljer sig i storlek på skärmen? Och skiljer det sig nått i årsmodell på 09 och framåt verkar det som om spaken i mitten ser lite annorlunda ut och vissa har knappar runt om och vissa inte? Skulle vara skönt att reda ut alla frågetecken innan man köper en bil och det är försent.
Mvh
Eller vissa man har sätt på blocket osv verkar ha två cd inmatningar vad kan det vara för skillnader?
Verdi
På professional finns det en extra DVD-läsare som bara är till för kartan. Ska man spela musik finns den ordinarie CD-läsaren ovanför.

På business finns kartan på ett flashminne och då finns alltså inte den extra DVD-läsaren.
-d
299
-dB
130i -07
Jag har business och på min har jag ett inkast till skivor, och där sitter navi-dvdn. om jag vill lyssna på cd får jag använda cd-växlaren i bakluckan.
Roffa1
Kör själv med navigation professional samt Hi-Fi 676, upplever navigationen som mkt lättnavigerad går även att splitta 3D skärmen för dvd film eller likn. en annan bra funktion är den inbyggda hdd som lätt kopierar dina cd:s/dvd på några få sekunder.
Du manövrerar dig fram lätt i de olika menyerna med den nya iDriven som kom på modellerna från 2009 (tror jag?)

Gnidarn330ci: IDrivens kontrollvred har sju stycken omkringliggande knappar from 2009. Vill varmt rekommenderar att du väljer en LCI från 2009.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.