|
|
|
|---|---|
|
vad ska jag köpa 745d eller 750,760 jag har haft en 730d och den var de bäst bil jag har haft! men de bliv stulen och är säker borta för altid :-( Noah Brown | |
| Klart du ska ha en V12 om du har lust! Annars är väl rådet att köpa så ny och lågmilad som plånboken tillåter! Om du velar mellan motoralternativen är kanske inte effekt det viktigaste för dig? | |
| Du har ju även 745i att välja på. Men vad du ska ha för motor kan du bara själv svara på. :) | |
|
jag har haft en 730d, den är en skit bra motor den är lätt och har en bra drag och bilen bli perfect balaseade men hur är 760 är den bra drag tro jag är den har, men bli bilen under styrd är den dyra att serva tack för input Noah Brown |
|
| 730D är som en moped jämfört med 760 mer än dubbelt så mycket hp o vrid moment, dyrare med service ,bränslekostnaden är nog dubbelt så dyr. | |
|
745d är det givna valet för min del, V8 Diesel det kan inte bli bättre:). En bra kombination mellan effekt och kostnader. Om man ska ha något värre är det Alpina B7 som gäller. Hmm det är den ultimata E65:an, facelift så klart. Stephan |
|
| Högvarvig kompressormatad v8 nej tack.då föredrar jag v12 helt annan motorkaraktär. | |
| Min personliga åsikt i frågan: Vad ska du med en diesel till till? Räcker det inte med att du haft en? ;) Alla egenskaper utom förbrukningen är sämre. Vill man absolut ha en 7-serie och prioriterar förbrukningen allra högst så ok, men för egen del skulle jag ångra mig så fort jag startade den... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.