|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den har stått där väldigt länge tycker jag. sen i höstas tror jag i alla fall. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Både M1:orn är vita, detta är dock den enda som är reggad i Sverige, den andra är reggad i Schweiz om jag inte minns helt fel. Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Så var det! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Det finns ytterligare en vit M1:a i Sverige. Det är den som finns i Allan Söderströms samling. Sen hade Mantorp en mörkblå i sin samling tidigare. Vet inte om den finns kvar i landet. |
|
| M3E30 hann att svara innan. Det var precis den bilen jag tänkte på. Den var på Knutstorps-träffen för ett par-3 år sedan. | |
|
Sorliga nyheter för oss som brukar åka på Tjolöholms-utställningen. Piloten,Bertil Gerhardt, som dom senare åren har visat upp Biltemas Spithfire-plan, omkom tyvärr i en flygolycka i Norge igår. Länk |
|
|
Jag rekommenderar alla BMW-entusiaster att ha på TV:n nästa tisdag den 14/9, för då sänds nämligen andra delen av programmet Biltokig i SVT1 kl 21.00-22.00. I detta avsnitt finns ett reportage från årets upplaga av Tjolöholm Classic Motor där bland annat Europa Meister, klubbmästare i BMW CS West intervjuas om M1:an, ett dåtida prestandamonster som endast tillverkats i 450 exemplar. Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.