|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjolöholm Classic Show BMW Club Schweden fyller 25 år 2010, detta firar vi med ett extraordinärt startfält av utställande BMW-bilar, samt tävling i vår monter. Välkomna att umgås och koppla av i denna vackra slottsmiljö. Länk Mvh Philip | |
| Lyfter tråden lite då det snart är dags. Hoppas på strålande sol och fina bilar! | |
|
Tror nog att min 635 ska få åka och umgås lite där ja..... Mvh Jonas Brinell. |
|
|
Tack alla deltagare för en fantastiskt trevlig tillställning på Tjolöholm Classic Motor 2010. Vår klubbmonter var klart den mest sevärda anser jag helt "opartiskt". Med en surfbanderoll på plats och utan folkrace som programpunkt lär nästa års upplaga bli ännu bättre! Mvh Philip |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Bilen var rätt dammig när den kom hem! Tvätta, tvätta, tvätta. tack för ett tevligt arrangemang och allt jobb ni lade ner med tält, stolar, rep och grejor. Toppen Tack ännu en gång! |
|
Tack för igår! Nu finns det bilder här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag skulle gärna vilja se skottarna med säckpipa och kilt på Knutstorp också. Jag får höra med Europa Meister som sitter med i arbetsgruppen :-) Mvh Philip |
|
|
Vilken dag,så mycket att titta på. Helt enormt att bara fixa ihop detta. Jag vet ju att detta blir nu mer stående. Tack till de som höll i detta. Blev ju en väldigt lång dag då man glömde bort tiden helt. Mvh jonas Brinell |
|
|
Fina bilder ErikW, ni hade tur med vädret vad man kunde se på korten? Har själv varit på den träffen men det var minst 10 år sen, så nästa år blir det ett besök dit. |
|
|
ErikW: Tack för fina bilder som vi andra fick njuta av. EuropaMeister: Grattis till provkörningen av du vet vilken vit bil, inte avis nejdå:) Mvh Asken |
|
|
Här kommer mina bilder från årets BMWCS-monter: Länk Skicka ett mail om ni vill att jag döljer ert reg.nr eller om ni vill ha någon bild högupplöst. Sen vill även jag tacka för en kanonmonter. Bra jobbat west-sektionen! /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mycket fina bilder Erik! Den M1:an är ju bara för hård! Antar att du hade trevligt EuropaMeister. :P Mvh Patrik |
|
Tackar alla för en underbar skön dag på Tjolöholm. Håller med Philip, att BMW-montern var bäst. Möjligtvis med lite konkurens från Porsche-montern. Här är mina bilder från dagen, flera laddas upp de närmsta dagarna. Länk |
|
|
Måste säga att BMW hade den mest kompletta märkesrepresentationen, alla "ikonerna" var ju där! Mest ha-begär väckte den där röda Alpinan... (B12 5.7 Coupé). Lite OT, men är det någon som vet varför det inte fanns en enda Maserati eller Lamborghini på plats?? |
|
|
Det brukar inte komma några Maserati eller Lamborghini till Tjolöholm. jag har varit där varje år. Kan inte komma ihåg att jag sett några av dessa 2 på alla dessa år. Det närmsta var en Citroen SM,från förra året. |
|
|
Kom på att det var en Lamborghini Gallardo på plats 2008: Länk |
|
|
Erik, kanonbilder som vanligt. Patrik den var mycket speciell att köra. Bara ljudet fick jag ståpäls av. :) Ja, jag kan bara hålla med om montern. Det skall synas att vi firar 25år som märkesklubb och det gjorde vi bra! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Glömde, Fredrik och Morten även ni fick med grymma bilder. Återigen hade vi tur med vädret dock inte sandstormarna från det värdelösa folkracet. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Är det den M1:an som dom har stående på Auto7H i borås som var där? SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Det finns bara en vit M1 i detta land, den andra är röd om jag inte minns fel. Ja det stämmer bilen stod där under vintern tror jag eller bara på hösten. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Provkörningsreportage om sagda vackra M1 E26, grattis Daniel till att få köra den:). Länk Fin monter, hade varit skoj att åka till Tjolöholm, får bli nästa år. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.