AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
907

Installationsbilder på dubbla avgass?

[Qvickeen]
Nån här inne som vet vart man kan få tag på bilder på en 325/M3 (E36a) med dubbla utblås... som nya m3an..?...

SeeYaa
Qvickeen

Besök min BMW hemsida, bli medlem!
Länk
Det skulle jag också vilja veta!

/ daniel
Sök bland gamla inlägg, hittade den här länken där: Länk

www.malte-racing.com
[Qvickeen]
Tack för tipset! ;)
Men tror det där systemet som han har på sin Bmw på bilden bara går att köpa i USA... eller?... Spg det i en tidning där ifrån för nåt tag sen...

Tack på förhand
Qvickeen

Länk
Jag tycker att det ser väldigt "hemgjort" ut, så det kan nog vilken rörböjare som helst fixa till !?

Det skulle nog bli en storsäljare om någon kunde producera ett kit för rimliga pengar och sen gjorde reklam på t.ex. BMWPower.nu.
Jag tycker inte att 12000kr är rimliga pengar och det är det billigaste jag sett som går att köpa till M3 E36 och då har jag för mig att det krävde en speciell bakspoiler också.

Rätta mig gärna om jag har fel, för jag är fett intresserad av fyra feta pipor på min M3 till rimlig kostnad.
Fusk.
Ska de va så ska det väl vara varsin halva hela vägen bak eller? Annars inget stereoljud...

FP
[Qvickeen]
Men kan man liksom inte dra ett rör till båda sidorna?... Förstår ni... Så Ett rör går till en Dubbelpipig dämpare på höger sida o ett rör går till en dubbelpipig dämpare på vänster sida..?... Nån som förstår?...

Det där med bakstötfångarn, inga problem.... Det är bara att klippa o klistra lite :)...

//Qvickeen

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
jo vadå det är ju bara göra ett eget avgasrör efter katten om det är katt på m3:or sen skarvar man ut till var sin ljuddämpare ! du kan ju tappa effekt på det , bästa vore ju att köpa men det är ju säkert svindyrt !
Dark Rider
Nån som har köpt sånt här system eller gjort nåt här på forumet?

Bil´n min: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.