|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Uteblir denna gång! :( M3 E30Länk |
|
|
Haloj!! Någon i Örerbo trakten som ska dit, kanske man skulle kunna samåka:)? |
|
|
Tackar för väl anordnad träff. Alltid lika kul att träffa andra "M fantaster" :) "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
| Vill gärna se bilder. | |
|
Tack Thomas, Fredrik, Ove och alla andra som gjorde detta möjligt. En som vanligt perfekt träff med andra likasinnade, i år hade vi ju dundersol och härliga vägar vi åkte på. Nu är det bara 365 dagar kvar till nästa träff :-) //Bertil |
|
|
Vill tackar för en härlig, seriös och underbar träff uppe i västerås. Lätt värt att köra ifrån malmö. Gärna bilder nu :) |
|
|
Det var en trevlig träff med riktigt trevligt folk, bilar och väder! Korven va inge fel på heller=) //AVUS M3E36 -93 |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Även jag vill tacka arrangörerna och alla medverkande för en trevlig tillställning som vanligt. =) Mvh Patrik |
|
Här kommer några av mina bilder från träffen. Länk Skicka ett mail om ni vill att jag döljer ert reg.nr eller om ni vill ha någon bild högupplöst. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Många bra bilder, kul att se! Jag hann bara förbi 20 min innan jag var tvungen att dra vidare. Många fina bilar och bra uppslutning. | |
|
Snygga bilder som alltid! Även en 840 CSi med parallell 37 fastnade på bild lite längre bort ;-) Mvh Philip |
|
|
840 M-sport heter det! Bra bilder som vanligt Fredrik och en lyckad träff! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.